Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,71 (11%)
Cena ar atlaidi*:
5,78
Pirkt
Identifikators:481637
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2007.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pārlieku koncentrēšanās uz jaunajiem klientiem, aizmirstot par esošajiem    2
2.  Piedāvājāt pārāk daudz un dažādu opciju    3
3.  Nav definēta mērķauditorija , maza koncentrēšanās uz tirgu    5
4.  Pretruna reklāmā , uzņēmuma darbībās, mērķos    8
5.  Nesaistošs uzņēmuma zīmols    10
6.  Aizmirst, ka mainās arī pircēju vēlmes. Nesaņemt atgriezenisko saiti no klientiem    12
Darba fragmentsAizvērt

Pārlieku koncentrēšanās uz jaunajiem klientiem, aizmirstot par esošajiem.

Cik bieži notiek tad, kad esiet nopircis kādu preci/pakalpojumu un ievērojiet , ka pēc nedēļas tai jau ir akcijas cena vai kādi papildus bonusi.
Pārsvarā to visvairāk izjūt dažādu pakalpojumu klienti, piemēram, digitālā televīzija – esiet nopircis satelīta antēnu, modemu, samaksājis par uzstādīšanu, turpiniet maksāt par abonēšanu un jau pēc mēneša jaunākajiem klientiem -šķīvis , modems kopā ar uzstādīšanu ir bezmaksas.
Esošajiem klientiem rodas apdalīšanas sajūta un nākamreiz ieraugot izdevīgu piedāvājumu, viņi nedomās divreiz.

Risinājums: piedāvāt arī papildus labumus esošajiem klientiem. Labs risinājums ir LMT klientiem, jo ilgāk tie izmanto LMT pakalpojumus, jo lielākas atlaides iegūst.
Viena no ievērojamākām kļūdām ir TELE2 gadījums tā pirmssākuma darbības laikā Latvijā . Ieejot jaunajā tirgū ir plaši japozicionē savas iespējas un jāspēj izcelties starp konkurentiem. TELE2 bija ļoti veiksmīgas reklāmas kampaņas, kuru rezultāti pārspēja prognozēto. Taču liels klientu pieplūdums radīja lielas problēmas apkalpošanas sfērā. Pieplūstošo klientu skaits pārspēja tehnoloģiskās iespējas, kuru rezultātā visi klienti uz pāris dienām bija ierobežoti izmatot pārklājumu zonu. Šis gadījums bija smags treiciens TELE2 tēlam, lai gan šis starpgadījums notika jau vairāk kā pirms 5 gadiem, taču to joprojām atceras un pārmet uzņēmumam.

Risinājums: cik iespējams ātri reaģēt uz izmaiņām tirgū , strādāt sākotnēji kaut vai ar zaudējumiem, taču nepieļaut esošo klientu neapmierinātību, kas var atstāt neizbēgamas sekas tirgū.

2. Piedāvājāt pārāk daudz un dažādu opciju.
Esot pārāk elastīgam un atsaucīgam uzņēmumam, kas piedāvā nesamērīgi daudz dažādas iespējamos variantus, dažkārt var pat ļoti apgrūtināt klientu, tādējādi izraisot viņā nevēlēšanos iedziļināties un izmantot šo piedāvājumu – līdzīgi, kā -zelta karte, sudraba karte, platīna karte, tīrā dimanta karte , stroncija plus karte.
Klientam nav sarežģīti izvēlēties vienu preci no divām iespējamām vai trim, sarežģītības pakāpe parādās tad, kad ir jāizvēlas viena no 104 iespējām, kā to piedāvā jaunais E-talons.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga kļūdas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/481637

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties