Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:546372
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Makrovide ļoti lielā mērā ietekmē uzņēmuma darbības efektivitāti un vispār uzņēmuma spēju eksistēt. Makrovide ir vienāda visā valstī, to nevar ietekmēt neviens no mums. Makrovide – tā ir ārējās vides komponenti, kuri pozitīvi vai negatīvi ietekmē mārketinga sistēmas vadīšanu. Tie ir: ekonomiskā vide, politiskā vide, tiesiskā vide, likumdošana, sociālā vide, tehnoloģiskā vide, fiziskā vide, institucionālā vide.
Viens no galvenajiem faktoriem, kas ietekmē lauku tūrisma uzņēmumu darbību ir ekonomiskais faktors.
Iedzīvotāju pirktspēju un ienākumu līmeni raksturo tas, ka lauku tūrisma māju klienti ir ģimenes ar vidējiem ienākumiem, tā saucamais, vidējais slānis. Savukārt, pēc tā, ka lauku tūrisma mājās atpūšas galvenokārt viesi no Rīgas, liecina par to, ka tieši Rīgā ir visvairāk iedzīvotāju ar vidējiem un lielākiem ienākumiem. Jo labāks valstī ir ekonomiskais stāvoklis, jo ir lielākas algas iedzīvotājiem – jo vairāk cilvēki var izmantot līdzekļus atpūtai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties