Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēles nosacījumi mārketinga pētījuma ietvaros

     

    Konspekts4 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:317950
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lai mārketinga pētījums būtu pēc iespējas plašāks un pilnīgāks, ir jāveic maksimāli precīzi un pareizi pētījuma organizēšanas sagatavošanas darbi.
Pētījuma daba.
Mārketinga pētījuma datus, parasti vāc personas , kuras tā īsti neko nesaprot no paša pētījuma specifikas. Ir divu veidu iespējas , lai vāktu datus: noslēgt līgumu ar mārketinga pētījumu aģentūru; vai darīt to pašu spēkiem. Jebkurā gadījuma ir jāizmanto kāda nopētāmajām vidēm ( pasta intervija, datorizēta, novērošana un intervēšana, mājās intervija) kā arī biroja vide(telefons, pasts, e-pasts un interneta aptaujas) Parssti cilvēkiem , kuri vāc datus, kā jau minēju ir maza pieredze šajā jomā tiem var nepiemist arī vajadzīgās ētikas normas , kuras jāievēro strādājot ar respondentu.1
Datu vākšanas process.
Datu vākšanas procesa norisē ir izdalāmi vairāki posmi:
Darba ņēmēju atlase;
Apmācība potenciālajiem datu vācējiem;
Uzraudzība datu vācējiem;
Darba apstiprināšana uz vietas;
Datu vācēju novērtēšana.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,33 €
Materiālu komplekts Nr. 1239769
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēles nosacījumi mārketinga pētījuma ietvaros”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/317950

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties