Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:809344
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Vadoties pēc sava uzņēmuma un konkurentu analīzes, uzņēmumam jāizstrādā sev adekvāta konkurences stratēģija. Tiek izdalītas sekojošas konkurences stratēģijas:
• tirgus līdera stratēģija, kuru raksturo centieni dažādos veidos palielināt savu tirgus daļu, paaugstināt sava produkta izmantošanas intensitāti, atrodot jaunus lietojuma aspektus, centieni pārvilināt konkurentu patērētājus, kā arī optimizēt savu darbību. Šādu stratēģiju var atļauties tie uzņēmumi, kas tirgū jau ir iekarojuši vairāk vai mazāk stabilu vietu;
• tirgus pretendenta stratēģija, kuru raksturo samērā agresīva darbība no uzņēmuma puses, jo šīs stratēģijas mērķis ir iegūt sev pamanāmāku vietu tirgū. Šīs stratēģijas ietvaros uzņēmums var censties palielināt savu tirgus daļu un peļņu, uzbrūkot saviem konkurentiem. Stratēģijas lietojums būs veiksmīgs, ja uzņēmuma darbībām būs racionāls pamats – tiešām kādā ziņā labāks produkts, zemākas izmaksas, efektīvāka resursu izmantošana, utt.;
• tirgus sekotājs ir uzņēmums, kurš pats nav sevišķi inovatīvs un lielākā vai mazākā mērā kopē tirgus līderi. Šāds uzņēmums var „aizņemties” no tirgus līdera produkta konceptu, realizācijas sistēmu, veikto mārketinga kompleksu, u.c., un šādas kopētas darbības arī būs tā konkurences stratēģijas pamatā;
• nišu uzņēmums savukārt izvēlas šauru, konkrētu tirgus nišu, kurā darboties ar unikālu, maksimāli diferencētu produktu, specializējas, vadoties pēc gala patērētāja, pēc produkta raksturlielumiem, ģeogrāfiskajiem pamatprincipiem, u.c. kritērijiem. Šai gadījumā pati diferenciācija kalpo kā stratēģija cīņai ar konkurentiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,18 €
Materiālu komplekts Nr. 1329427
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurences vides analīze tirgū un tirgus stratēģijas. Konkurences stratēģijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/809344

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties