Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:629941
Vērtējums:
Publicēts: 05.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Daži kognitīvisti (sociālie konstruktīvisti) uzsver domāšanas un mācīšanās sociālo kontekstu. Šis skatījums tiek paplašināt uzskatus par to, kur iespējams iegūt zināšanas un kā mācīšanās notiek grupās un individuālā ceļā. Konstruktīvisti cenšas saprast, kas notiek prātā starp stimulu un atbildes reakciju, mēģinādami aprakstīt, kā prāts apstrādā (process) informāciju. Protams, arī balstoties uz to, ko tas rada un izraisa. Taču uzvedības kontrole kognitīvistu skatījumā audzēknim drīzāk ir iekšēja. Sociālie konstruktīvisti uzsver mācīšanās nozīmi darbības apstākļos un pievērš galveno uzmanību tam, lai skolēni veidotu pozitīvas identitātes kā lietpratīgi problēmu risinātāji grupās. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,06 €
Materiālu komplekts Nr. 1316629
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kognitīvā mācību modeļa analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/629941

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties