Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,77 (14%)
Cena ar atlaidi*:
4,72
Pirkt
Identifikators:391364
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Cieņas, patiesuma un taisnīguma augstākie standarti    4
2.  Kā iegūt klientu?    5
3.  Laba klientu apkalpošana    6
3.1.  Izcila klientu apkalpošana    6
4.  Klienta uzticība – ilgi veidojama, ātri zaudējama    7
5.  Saskarsme ar dažāda tipa klientiem    8
5.1.  Ieintresētība klientu problēmu risināšanā    8
5.2.  klientu apkalpošanas darbinieka neverbālā valoda    9
5.3.  Adekvāta pielāgošanās klienta temperamenta īpašībām    9
5.4.  Spēja pielāgoties klienta uztveres īpatnībām    9
6.  Klientu lojalitātes nostiprināšanas un paaugstināšanas principi    10
7.  Ko vēlas klients?    11
  Nobeigums    12
Darba fragmentsAizvērt

2.Kā iegūt klientu?

Cilvēkus – kā pircējus var iedalīt piecās kategorijās:
• Potenciālie pircēji – cilvēki, kuri varētu būt ieinteresēti iegādāties preces tieši jūsu uzņēmumā, bet nekad vel to nav darījuši. Lai pievērstu potenciāla pircēja uzmanību tieši savam uzņēmumam būtu vēlams šim pircējam veicināt labu pirmo iespaidi par firmu ar mājīgu un siltu atmosfēru.Jo ja attieksme pret potenciālo pircēju būs negatīva tad, to var zaudēt uz visiem laikiem. Potenciālos pircējus var piesaistīt arī ar reklāmas un sludinājumu palīdzību.[5. 11]
• Apmeklētāji – cilvēki, kuri kaut vienu reizi ir bijuši jūsu firmā vai veikalā. Apmeklētāji parasti ir tie potenciālie pircēji, kurus ir izdevies pārliecināt jūs apmeklēt. Apmeklētāja iespaids par jūsu firmu veidojas pirmajās astoņās sekundēs, cilvēkam ir svarīgi, kad un kā ar viņu sasveicinās, tāpēc arī pie šīs cilvēku grupas nevajadzētu aizmirst par patīkamas atmosfēras un pirmā iespaida veidošanas.[5. 44]
• Pircēji – cilvēki, kuri iegādājušies vienu vai vairākas jūsu firmas preces, vai izmantojuši jūsu piedāvātos pakalpojumus. Lai paturētu savu pircējus vēlams ievērot piecus galvenos noteikumus;
1. Pieņemiet darbā tikai tos cilvēkus, kuri jums tiešām ir vajadzīgi.
2. Ieklausieties, prasme uzklausīt pircējus ir viena no galvenajiem veiksmīga biznesa noteikumiem.
3. Nežēlojiet naudu pasākumiem, kas sekmē jūsu kontaktus ar pircēju.
4. Sekojiet konkurentu rīcībai.
5. Lūdziet pircējam novērtēt jūsu pakalpojumu kvalitāti.[5. 86]
• Klienti – cilvēki, kuri regulāri pērk jūsu firmas preces, vai izmanto jūsu piedāvātos pakalpojumus. Klientam ir jāliek justies nozīmīgam un īpašam. [5. 150]
• Dedzīgie piekritēji – cilvēki, kuri visiem stāsta par jūsu firmas lieliskajām īpašībām. Šis cilvēka tips runās un slavēs visu, ja viņš būs bijis izcili apkalpots. [5. 181]

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu lojalitāte”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/391364

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties