Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:976293
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Komercdarbība ir atklāta saimnieciska darbība, kuru savā vārdā peļņas nolūkā veic komersants. Komersants ir komercreģistrā ierakstīta fiz persona (IK) vai komercsab-a (PS UN KS) Saimn. ir cilvēka apzināta saprātīga, taupīga darbība, kuras mērķis ir savu vajadzību apmierināšana. Saimn darb ir jebkura sistemātiska, pats darb par atlīdzību. Uzņ.d-ba ir ilgstoša vai sistemātiska ekonomiskā darbība un kapitāla iegūšana, kas vērsta uz preču ražošanu, realizāciju, darbu izpildi, tirdzn., pakalp. sniegšanu peļņas nolūkā. Uzņ.d-bas būtība• uzņ.d-ba, kā saimn. metode;• uzņ.d-ba kā ekonomiskā kategorija;• uzņ.d-ba kā īpašs ekonomikas domāšanas veids. Uzņ.d-ba kā saimn. metode• Obligāts galvenais uzņ.d-bas nosacījums ir saimn.s subjektu pastāvība un neatkarība, noteiktu brīvību un tiesību pastāvēšana.• Atbildība par pieņemto lēmumu, par no tā izrietošām sekām un gatavība izņemtos risku. • Orientācija uz panākumiem komercdarbībā, Uzņ.d-ba kā ekonomiskā kategorija Uzņ.d-bas objekts = ražošanas resursi, kas ir uzņēmēja rīcībā (info, dabas resursi, kapitāls, darbaspēks, uzņēmējspējas) Uzņ.d-bas subjekts ir uzņēmējs(18.g. ,garīgi līdzsvarots) Uzņ.d-ba kā īpašs ekonomiskās domāšanas tips • Morālā domāšana – uzņēmēja vispārīgā kultūra un morālās īpašības • Sociālā domāšana – domājam par īpašībām, lai gūtu panākumus uzņēmējdarbībā. Uzņēmuma mikrovideIekšējā mikrovide• preces un pakalpojumi;• ražošana;• administrācija;• grāmatvedība;• mārketings;• produkcijas sadale un noiets;• sagāde;• pētniecība, izgudrojumi un attīstība;• finanses. Ārējā mikrovide• uzņēmuma izvietojums;• klientu bāze;• konkurenti;• piegādātāji;• starpnieki;• daļa sabiedrības;• sabiedriskās attiecības. Uzņ.d-bas sfēras.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,75 €
Materiālu komplekts Nr. 1141967
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konspekts uzņēmējdarbībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/976293

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties