Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:959916
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Klienti vēlas ātru un efektīvu apkalpošanu, tādēļ var teikt, ka ātrums ir efektivitātes rādītājs. Bet kādēļ ātrumam tiek piešķirta tik liela nozīme? Manuprāt, ikviens kādreiz ir iedomājies, ka diena ir par īsu, la pagūtu izdarīt iecerēto, un rodas vēlme „ pielikt” diennaktij klāt vēl pāris stundiņas. Laiks skrien ātri, it īpaši raugoties atpakaļ, tādēļ diennaktī atvēlētās stundas ir vairāk nekā zelta vērtas. Runājot par apkalpošanu (veikalā, organizācijā, iestādē u.tt), klients būs apmierināts, ja šis process aizņems pēc iespējas mazāk viņa dārgā laika. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kā taupīt klientu laiku”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/959916

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties