Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:748942
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pārdošanas veicināšana neveic brīnumus. Ar tās palīdzību nav iespējams pārveidot sliktas kvalitātes preču uzņēmumu par iecienītāko veikalu pilsētā, bet ir iespējams, palielināt finansu līdzekļu plūsmu, konkrētu produktu noietu, veidot klientu lojalitāti, kas liktu tiem vairākkārtīgi nākt un iegādāties konkrēto produktu, tādējādi ļaujot reklāmai uz tiem iedarboties efektīvāk, kas tādējādi izstumj konkurentus un padara jaunu produktu ieviešanu tirgū daudz veiksmīgāku, jo klienti jau gaida no uzņēmuma ko jaunu un inovatīvu.
Paraugu pievienošana pērkot produktu. Manuprāt, Latvijā paraugu pievienošana produktam ir ļoti populāra un arī klienti ir priecīgi par nelielo bonusu. Produkta paraugiem liela nozīme ir tad, kad uzņēmums mēģina tirgū ieviest pilnīgi jaunu produktu, tādējādi var novērot klientu attieksmi, patiku un ieinteresētību pēc jaunā produkta. Tādējādi ar salīdzinoši mazām izmaksām uzņēmums var noskaidrot vai tam ir vērts apgrozībā laist jauno produktu vai arī strādāt pie tā attīstības.
Pārdošanas veicināšanas darbību izvērtēšana. Lai noteiktu vai pārdošanas veicināšana ir būs efektīva ir jāveic cītīga elementu plānošana un visu iespējamo risku novērtēšana un kā tas ietekmētu budžetu, imidžu, reputāciju un vai vispār plānotajām aktivitātēm ir jēga, jo ja tās jau plānošanas stadijā nenes vajadzīgo peļņu vai produkta noietu tad ir jāveic radikālas izmaiņas, lai mīnusus pārvērstu par plusiem.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1316831
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Integrētā komunikācija, IMK plānošana, pārdošanas veicināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/748942

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties