Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,17 (17%)
Cena ar atlaidi*:
0,82
Pirkt
Identifikators:450175
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Inovatīvais menedžments nav atsevišķs un vienreizējs kaut kāda jaunumu ieviešanas akts, bet mērķtiecīga šo jautājumu izstrādāšanas, ieviešanas, apgūšanas, difūzijas un komercializācijas sistēma, jo tās pārstāv profesionālās darbības un ekonomikas zinātnes komas, kuru uzdevums ir sasniegt inovācijas mērķus iespējami racionālāk, izmantojot materiālos, darba un finanšu resursus. Tāpēc inovāciju menedžments definējas kā: darbības veids vai lēmumu pieņemšanas process; inovāciju vadīšanas zinātne un māksla, inovāciju pārvaldes aparāts.
Inovatīvais menedžments atspoguļo daudzus tradicionālus saimniecības radītājus. Pārsvarā uzsvars tiek pārnests no maksimālās produkcijas ražošanas apjomiem un ilgstošu funkcionēšanu stabilā tirgū, ieskaitot arī novatoriskās zinātniskās darbības, veidojot jaunās idejas ražošanas un komerciālizācijas konkurētspējas procesos, veidojot aukstās kvalitātes jaunu novatoriskus risinājumus preču un pakalpojumu tirgū. Pie tam, katra objekta atjaunošana nozīmē peļņas maksimalizācijas iespēju paplašinājumu. Tomēr, neskatoties uz to, inovatīvā attīstība ievieš savas īpašības mērķu nostādīšanas un uzņēmuma stratēģiskās vadības virziena attīstībā, notiek arī uzdevumu modificēšana.
Viena no inovatīvā menedžmenta īpašībām ir ļoti augsts inovatīvās uzņēmējdarbības risks, jo notiek produktu dzīves cikla saīsinājums, notiek atteikšanas no ražošanas lielos apmēros, kas uzliek savdabīgu atbildību par notiekošiem procesiem un gala rezultātu. Inovatīvā menedžmenta apstākļos ļoti pieaug inovatīvā menedžera loma, viņa personība, spējas, kvalifikācija un profesionālās iemaņas, kuras faktiski nosaka uzņēmuma pastāvēšanu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,76 €
Materiālu komplekts Nr. 1331306
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Inovatīvais menedžments”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/450175

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties