Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:202679
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Aprakstiet uzņēmuma mārketinga stratēģiju, tās galvenos mērķos. (Vismaz 2 mērķus). Aprakstiet, kādus KPI lietosiet digitālā mārketinga stratēģijas efektivitātes analīzē (vismaz 3 KPI).

Uzņēmuma stratēģija jaunā produkta virzīšanai uzreiz masu patēriņa tirgū būs saistīta ar reklāmas kampaņas nepieciešamību, tādēļ pirmajos etapos paredzēts koncentrēties uz salīdzinoši mazākiem un konkrētiem tirgus segmentiem.
Lai virzītu produktu šajos tirgus segmentos, tiks pielietoti šādi mēķi:
1. Tirgus izpēte un Cenu politikas noteikšana.
Sākumā tiks noteikta „Līdzsvarotā” cenu politika – ja jaunajam produktam būs raksturīgas inovatīvas īpašības, kas nepiemīt esošajiem produktiem, un kas ir klientu pieprasītas, tad produktam var noteikt cenu esošo konkurentu līmenī vai pat nedaudz augstāku; tāds cenu līmenis ļaus viegli piesaistīt pircējus, skaidrojot un demonstrējot jaunā produkta inovatīvas un klientam vajadzīgas īpašības.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1402087
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties