Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:699326
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Merčendaizings ir viens no tirdzniecības uzņēmuma vissvarīgākajiem darbības virzieniem. Pārdošanas tieši var ietekmēt šādi kritēriji – vai tirdzniecības vietu plaukti ir vienmēr piepildīti ar preci un prece ir pareizi izvietota, ievērojot konkrētus izvietošanas principus. Merčendaizingam ir noteikti uzdevumi saistībā ar šiem elementiem:1) Prece – lēmuma pieņemšana par noteiktu preču sortimentu, ievērojot pircējuvajadzības, preces izvietošanas un demonstrēšanas iespējām tirdzniecības zālē,preču iesaiņojuma dizaina uzlabošana, lai vecinātu pārdošanas apjoma pieaugumu,un preču kvalitātes garantijas nodrošināšanu veikalā.; 2)Cena– pilnveidot cenu stratēģijas, realizēt veikala elastīgu cenu un preču iepirkšanaspolitiku. Uzlabot ražotāja vai piegādātāja loģistikas pakalpojumu saņemšanu veikalam; 3)Pārdošanas vieta– veidot neatkārtojamu, oriģinālu veikala atmosfēru, izmantojot ganarhitektūras, gan dizaina līdzekļus, sensorās stimulācijas metodes. Pilnveidot veikala plānojumu, atsevišķu nodaļu, preču grupu izvietojumu veikalā, lai tas pēc iespējas būtu pievilcīgāks pircējam. Efektīvi izmantot norādes pircējiem, preču cenu zīmes; 4) Preces virzīšana – pilnveidot un dažādot reklāmas veidus un informatīvos materiālus preču pārdošanas vietās. Sagatavot reklāmas materiālus un pārdomāt toizvietošanu tirdzniecības zālē – vietā, kurā pircējs izvēlas, pieņem galīgo lēmumupar preces pirkumu. Konsultāciju organizēšana par noteiktām preces īpašībām,priekšrocībām, lietošanu un apkalpošanas specifiku noteiktā tirdzniecības vietā. Nodrošināt apliecinājumu pircējiem par preces augsto kvalitāti. Dažāda veida pasākumi, lai nodrošinātu konkrētu preču popularizēšanu ar mērķi veidot noteikta sortimenta pieprasījumu. Pārdošanas veicināšanas pasākumu organizēšana, sadarbojoties ar ražotājiem – preču demonstrācijas, degustācijas, cenu pazemināšanas, akcijas, izpārdošanas.[6.Merčendaizinga un pārdošanas mākslas pamati,2011] …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties