Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:345408
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Aptaujas var tikt vadītas četros dažādos veidos: telefona intervija; personīgā intervija; pasta intervija; elektroniskā intervija. Telefona intervijas var iedalīt tradicionālajās un ar datora atbalstu veiktajās telefona intervijās (CATI). Tradicionālās telefona intervijas iekļauj respondentu izlases apzvanīšanu un jautājumu sērijas uzdošanu. Intervētājs izmanto uz papīra lapas esošu aptaujas anketu un ar zīmuli pieraksta intervējamā atbildes. Ar datora palīdzību veiktās telefona intervijas izmanto datorā sagatavotu aptaujas anketu, kuru, balstoties uz respondenta telefonintervijas atbildēm, aizpilda intervētājs. Tādējādi tiek samazināts intervijas laiks un uzlabota datu kvalitāte, nav nepieciešams pēc tam anketas datus kodēt un ievadīt datorā, tiek samazināts darba apjoms. Personīgās intervijas var tikt vadītas mājās, lielveikalos vai ar datora palīdzību (CAPI). Mājās veiktās personīgās intervijas gadījumā, respondenti tiek intervēti aci pret aci viņu mājās. Intervētāja uzdevums ir izveidot kontaktu ar cilvēkiem, uzdot aptaujas jautājumus un pierakstīt viņu atbildes. Intervijas, kurās respondenti tiek pārķerti lielveikalos, iepirkšanās laikā, viņi tiek uzaicināti izmēģināt lielveikala iespējas. Intervētājs pēc tam novada aptauju tāpat kā mājās veiktās personīgās intervijas gadījumā. Priekšrocība ir tajā, ka ir daudz efektīvāk ja respondents atnāk uz interviju, nevis intervētājs iet pie respondenta. Ar datora palīdzību veiktajās personīgajās intervijās respondents apsēžas pie datora termināla un aizpilda aptaujas anketu, izmantojot klaviatūru un peli. Šī metode tiek klasificēta kā personiskā intervija, jo intervētājs parasti sagaida respondentu un vada viņu, ja tas ir nepieciešams. Pasta intervija iedalās parastajās pasta intervijās un ar pasta paneli vadītajās intervijās. Tradicionālās (parastās) pasta intervijas gadījumā, aptaujas anketas tiek izsūtītas iepriekš izvēlētajiem potenciālajiem respondentiem. Tipiskā pasta intervijas pakā ietilpst aploksne, vēstule, kurā sniegts izsmeļošs ziņojums, aptaujas anketa, aploksne, kurā ievietot aizpildīto aptaujas anketu, un iespējamais stimuls. Respondenti aizpilda un atgriež aptaujas, neveidojas verbāla saikne starp intervētāju un respondentu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,09 €
Materiālu komplekts Nr. 1333080
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā. Kvantitatīvās pētījumu metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/345408

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties