Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:885360
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Aptaujas metodes ietver sevī strukturētas anketas nodošanu respondentiem ar mērķi iegūt vajadzīgo informāciju. Šīs metodes būtība ir iegūt informāciju, aptaujājot respondentus. Respondentiem tiek uzdoti dažādi jautājumi, ņemot vērā to uzvedību, nodomus, attieksmi, izpratni, motivāciju, kā arī demogrāfiskos un dzīvesveida rādītājus. Šie jautājumi var tikt uzdoti verbāli, rakstiskā formā vai caur datoru. Svarīgi ir arī tas, ka anketa ir strukturēta.
Strukturētā datu kolekcionēšanā, tiek sagatavota formāla anketa un jautājumi tiek uzdoti iepriekšsagatavotā kārtībā.
Strukturētā tiešā aptauja ir vispopulārākā datu vākšanas metode un iekļauj sevī anketas aizpildīšanu. Tipiskā anketā lielākā daļa jautājumu ir fiksēti – alternatīvie jautājumi, kuri pieprasa respondentam izvēlēties no iepriekšsagatavotām atbildēm.
Aptaujas metodei ir vairākas priekšrocības. Pirmkārt, anketas ir vienkārši aizpildīt. Otrkārt, dati, kas ir iegūti, ir droši, jo atbildes ir ierobežotas. Turklāt datu kodēšana, analīze un interpretācija ir salīdzinoši vienkārša.
Tomēr tai ir arī zināmi trūkumi. Kā piemēram, respondenti nevar vai negrib nodrošināt vēlamo informāciju. Tie var arī nesniegt pareizas un ticamas atbildes uz jautājumiem par to motivāciju. Respondenti var nevēlēties atklāt kādu informāciju, ja tā ir personiska un slepena.1

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,88 €
Materiālu komplekts Nr. 1120213
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/885360

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties