Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,38 (12%)
Cena ar atlaidi*:
10,11
Pirkt
Identifikators:577856
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  VISAPTVEROŠĀ KVALITĀTES VADĪBA    4
1.1.  Visaptverošās kvalitātes vadības raksturojums    4
1.2.  Visaptverošās kvalitātes vadības pamatprincipi    6
1.3.  Visaptverošās kvalitātes vadības ieviešana    9
1.4.  Kvalitātes vadība valsts pārvaldē    10
1.5.  Visaptverošā kvalitātes vadība praksē    12
  SECINĀJUMI    14
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    15
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas Kvalitātes balvas piešķiršanas nosacījumi bija izstrādāti, pamatojoties uz Eiropas Kvalitātes fonda izveidoto Eiropas Izcilības modeli (pilnais nosaukums – Eiropas Kvalitātes fonda izcilības modelis; EFQM – European Foundation for Quality Management).
2004.gada 25.novembrī oficiālais izdevējs „Latvijas Vēstnesis” saņēma diplomu par iekļūšanu Latvijas Kvalitātes balvas finālā mazo un vidējo uzņēmumu grupā. 2005.gada 24.novembrī „Latvijas Vēstnesis” par labāko tiek atzīts Latvijas Kvalitātes balvas izcīņā publiskā sektora organizāciju nominācijā. Tas apliecina, ka strādājam pēc Eiropas Izcilības modeļa principiem, kas nozīmē – izcila organizācijas darbība, kā arī spēja konkurēt ar pasaulē izcilākajām kompānijām. Šis sasniegums simboliski apliecināja, ka „Latvijas Vēstnesis” rūpējas ne tikai par klientu vēlmēm (ISO standarta prasību būtība), bet arī augstu vērtē savu darbinieku potenciālu, vajadzības un domas [3].
Vairākos Latvijas uzņēmumos strādā darbinieki, kas ir sertificēti kvalitātes vadības speciālisti. Nelielos uzņēmumos bieži kvalitātes vadītāja lomu pilda kāds no darbiniekiem, kuriem tas nav pamatpienākums. Līdz ar to kvalitātes vadītāja pienākumi tiek atbīdīti otrā plānā un par tiem sanāk atcerēties tikai īsi pirms sertifikācijas iestādes plānotā uzraudzības vai pārsertifikācijas audita. Uzņēmumu vadītāji bieži vien neaizdomājas, ka kvalitātes vadītāja funkciju var nodot ārējiem izpildītājiem, tādējādi nodrošinot regulāras kvalitātes profesionāļa vizītes uzņēmumā, šādu pakalpojumu piedāvā firma „Leilands un Putnis”. Firma palīdz izveidot un ieviest efektīvu kvalitātes vadības sistēmu saskaņā ar ISO 9001 standarta prasībām. Ieviešanas procesā liela vērtība tiek veltīta viegli saprotamas, pārskatāmas un tieši konkrētā uzņēmuma specifikai piemērotas sistēmas izveidei. Ieviešanas procesa atbilstoši klienta vēlmēm kvalitātes vadības sistēma var tikt padziļināti pilnveidota gan saskaņā ar ISO 9004 vadlīnijām, gan Visaptverošās kvalitātes pārvaldības pamatprincipiem [1].

SECINĀJUMI
1. Kvalitātes vadība ir attīstījusies vairāku desmitu gadu laikā, tieši tāpēc tā sevi ir jau pierādījusi, kā atbilstošu prasībām, bet tas nenozīmē, ka kvalitātes vadības sistēmas neattīstīsies un nemainīsies.
2. Visaptverošās kvalitātes vadības būtība balstās uz klientu vēlmju apmierināšanu un uzņēmuma mērķu sasniegšanu, piedāvājot augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, ko realizē ar nepārtrauktas pilnveidošanas pieeju, iesaistot visus uzņēmuma līmeņus un funkcijas.
3. Nodrošinot kopējo kvalitātes vadību Latvijas vidē, tiek panākta vienota izpratne par organizācijas mērķiem, un tas veicina valsts darbošanos starptautiskajā vidē.
4. Latvijā pastāv firmas, kuras piedāvā ārpakalpojumus saistībā ar kvalitātes vadības standartu ieviešanu un izveidošanu.
5. Valsts pārvaldē kvalitātes vadības sistēmas ieviešanu regulē Ministra kabineta noteikumi Nr. 501.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,11 €
Materiālu komplekts Nr. 1330986
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Visaptverošās kvalitātes vadības principi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/577856

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties