Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,66 (12%)
Cena ar atlaidi*:
4,83
Pirkt
Identifikators:225496
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tāpat personas var aizsargāt no nepamatotas un reklāmu iespaidā iegādātu zāļu lietošanas, paplašinot reklāmā brīdinājumus, kam jābūt obligāti norādāmiem. Piemēram, ja četru dienu laikā persona nenovēro veselības uzlabojumus, lietojot reklamējamās zāles pret saaukstēšanos, ir jāpārtrauc šo zāļu lietošana un ir nepieciešams steidzami apmeklēt kompetentu ārstniecības personu, lai veiktu tālāko izmeklēšanu un veselības traucējumu novēršanu. Darba autore piedāvā tādu risinājumu, ka Latvijā būtu nepieciešams noteikt ierobežojumus bezrecepšu medikamentu reklamēšanā, nosakot, cik bieži reklāmas drīkst atkārtoties masu informācijas līdzekļos, piemēram, televizoru ekrānos vai radio stacijās, īpaši tas attiecas par reklāmām, kas tiek raidītas televizoru ekrānos, jo tajos ir izmantoti vizuāli uzskates materiāli, kas pārsvarā ir ar emocionālu vēstījumu, piemēram, reklamējot nelaimīgus, apslimušus cilvēkus, kuru pašsajūta pirms konkrēto bezrecepšu zāļu lietošanas bijusi neapmierinoša, taču tūlītēji pēc zāļu lietošanas veselības stāvoklis ir krasi uzlabojies. Šādu maldināšanu nedrīkstētu pieļaut.
Arīdzan, darba autore uzskata, ka Veselības ministrijai savas kompetences ietvaros būtu stingri jāierobežo vai pat jāaizliedz zāļu reklamēšana ārstniecības iestādēs, it īpaši aptiekās, jo var rasties situācijas, kad persona, apmeklējot ārstniecības iestādi vai vēloties iegādāties nepieciešamās zāles aptiekā, reklāmu iespaidā iegādājas zāles, kas pēc būtības šim pacientam vai klientam aptiekā nemaz nav nepieciešamas, bet uz to mudina apziņa, ka reklāmas ir izvietotas ārstniecības iestādē vai aptiekā, līdz ar to ir precīzas un nepieciešamas ikvienam.
Lai cilvēki reklāmu iespaidā lieki nepārmaksātu, aptiekās, iegādājoties zāles, būtu nepieciešams noskaidrot, vai nav pieejamas lētākas zāles no pieejamā zāļu klāsta, un kuru ķīmiskais sastāvs būtu vienāds ar tām, ko cilvēks vēlas iegādāties, jo bieži vien cilvēki pārmaksā, domājot, ka reklamētās zāles būs iedarbīgākas un kvalitatīvākas par tām, kas netiek reklamētas, taču nebūt nav ar sliktāku kvalitāti vai iedarbību.
Visbeidzot, būtu jāveic sadarbība starp sabiedrību un Veselības inspekciju, lai gadījumos, kad persona ir konstatējusi pretlikumīgas darbības saistībā ar zāļu reklāmām vērstos Veselības inspekcijā ar iesniegumu, tādējādi tiktu nodrošināta zāļu reklamēšanas prasību kontrole, kā arī Veselības inspekcijai tas atvieglotu kontroli saistībā ar zāļu reklāmu uzraudzību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1329244
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Veselības inspekcijas funkcija - bezrecepšu medikamentu reklāmu kontrole”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/225496

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties