Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:629295
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Strādājot ar dažādiem klientiem, pārdodot dažādus produktus, cilvēkus var iedalīt vairākās grupās, jo cilvēki pēc to pirkšanas paradumiem, spējas un vēlmēm, ir ļoti atšķirīgi.
Pirmajā grupā ietilpst stipri motivēti cilvēki. Šajā grupā ietilpst dažāda vecuma cilvēki, taču tie parasti ir no zemākās sociālām grupām. Šādiem cilvēkiem ļoti svarīgi ir izdzīvot nākotnē, jo ir patstāvīgas bailes zaudēt darbu, palikt bez iztikas līdzekļiem, grūti vai pat neiespējami apmaksāt tekošos rēķinus, kredītus u.c. Šī grupa visizplatītākā diemžēl ir arī Latvijā. Šādiem klientiem ir svarīgi ietaupīt, izmantot akcijas laikus, skatīties un pētīt reklāmas materiālus, lai varētu atrast viszemākās cenas. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,06 €
Materiālu komplekts Nr. 1317960
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Trīs veidu grupas mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/629295

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties