Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:857646
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Viena no reklāmas funkcijām ir cilvēku prātu ietekmēšana. Viss, kas reklāmās ir saistīts ar cilvēka pamatvajadzībām, piesaista uzmanību un izraisa interesi.
Bieži vien reklāmās tiek rosināti instinkti, slēpti vai atklāti rotaļājoties ar seksualitāti. Piemēram, reklāmās tiek izmantoti seksuāli pievilcīgi objekti (cilvēki, vide, lietas), tiek izsauktas pozitīvas emocijas. Viegli erotiski stimuli redzami arī reklāmu noformējumos, tiek izmantoti tādi vārdi kā sekss kārdinājums, iekāre, bauda, valdzinājums. Ir vērojamas reklāmas, kurās seksualitāte slēpjas balsī, tās intonācijā, acu skatienā vai kāri pavērtā mutē. Lai produktu veiksmīgi pārdotu, tam ir jābūt pievilcīgam tieši zemapziņas līmenī un šīs pievilcības pamatā ir tieši seksualitāte.
Varu piekrist arī tam, ka cilvēka ambīcijas lielā mērā pamudina viņu pirkt vienu vai otru reklamēto preci. Piemēram, sarunu kartes „Zelta zivtiņa” seriālā tiek ne tikai reklamēta sarunu karte, bet dzīvesveids. Piemēram, reklāmā redzamie jaunieši velkā modernas drēbes, viņi iet uz Akvaparku, kino, nodarbojās ar daudz interesantām lietām. Šis seriāls netieši parādā kādam ir jāizskatās modernam jaunietim, kas viņam jāvelk, ar ko jānodarbojas brīvajā laikā un tml.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,04 €
Materiālu komplekts Nr. 1121241
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Šodienas reklāmā pamatā darbojas tikai trīs psiholoģiskie faktori - bauda, ambīcijas, nekompetence”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/857646

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties