Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:834063
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir dinamisks publisks forums, kurā sastopas biznesa intereses, radošā izpausme, patērētāju vēlmes un prasības pēc vadības regulācijas. Reklāmas nozīmīgā sociālā loma padara to par kritikas mērķi – daudzi patērētāji uzskata, ka liela daļa reklāmas ir neētiska, jo reklāma nosaka preču cenas un mēdz būt nepatiesa, tā apmāna cilvēkus vai tās mērķis ir viegli ievainojama auditorija ar ko viegli spēlēties. Pērkot preci, patērētājs patiesībā pērk nevis to, bet risinājumus savām problēmām, pārākumu pār citiem, kam nav preces, ar preces lietošanu saistīto sociālo tēlu un sociālo piederību, kā arī patvērumu savām ilūzijām un cerībām.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,97 €
Materiālu komplekts Nr. 1140887
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma kā prāta spēle”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/834063

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties