Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:658313
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2014.g.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais mārketings ir vecākais termins, kas aptver ārējās tirdzniecības analīzi, vides atšķirības un visus mārketinga pasākumus ārvalstīs. Starptautiska tirdzniecība nozīmē mārketinga stratēģijas, kuras uzņēmuši visi tirgi ir „multidomestic” , vai spēcīga vietējā reference ar uzsvaru uz standartizāciju un integrāciju.
Katrs nacionālais tirgus ir ierobežots - to ierobežo iedzīvotāju skaits, pieprasījums un piedāvājums. Tāpēc visas attīstītās valstis un to uzņēmumi nemitīgi meklē jaunus tirgus. Principā starptautiskā mārketinga nozīmi jāaplūko no nacionālo ekonomiku internacio¬nalizācijas procesa pozīcijām. Starptautiskās ekonomiskās saites ir aptvērušas praktiski visas pasaules valstis. Nav valstu, par kurām varētu teikt - tās nav atkarīgas no starptautiskās uzņēmējdarbības norisēm. Globālā tirdzniecība ir aizraujošākais biznesa veids mūsdienās, līdz ar to arī viens no grūtākajiem. Tā prasa ne tikai labu mārketinga principu izpratni, bet arī novērtējumu par globālās vides izpratni. Galvenais ir koncentrēties uz tirdzniecības lēmumiem, kas ir jāveic, un ar tiem vides faktoriem, kas tiešā veidā ietekmē šos lēmumus. Globālais mārketings attiecas uz mārketinga aktivitātēm koordinē un integrē tās vairākos valstu tirgos. Integrācija var ietvert standartizētus produktus, vienotu iepakojumu, identiskas firmas nosaukumu, sinhronizētas produkcijas ieviešanu, saskaņotu pārdošanas kampaņu dažādos tirgos vairākās valstīs. Eiropas mērogā var uzskatīt, ka, ir globālais mārketings.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,64 €
Materiālu komplekts Nr. 1338319
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskais mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/658313

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties