Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:891062
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Viennozīmīgi varu teikt, ka cilvēks ir mārketinga galvenais elements. Tā pamata uzdevums ir palielināt preču un pakalpojumu patēriņu, lai gūtu iespējami lielāku peļņu. Kā to panākt? Protams, tas izdarāms tikai ar cilvēka palīdzību. Mārketinga speciālistam nav vajadzīgi daudz tehniskie palīglīdzekļi, svarīgākais ir speciālista radošā doma, idejas, fantāzija. Protams, ka dators un citi tehniskie līdzekļi atvieglo tāda veida darbu, bet bez tā var arī iztikt. Mārketinga speciālistam ir ļoti svarīga viņa izglītība, jeb „tas, kas viņam ir galvā”. Tie ir galvenie viņa darba instrumenti. Visjaudīgākā tehnika nespēs paveikt to, ko cilvēka prāts un fantāzija. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties