Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,49 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,00
Pirkt
Identifikators:274318
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēki, kas piedalījās akcijā varēja uztaisīt bildi rāmītī ar uzņēmuma logotipu un dabūt “Actimel” dzērienu. It īpaši bērniem un pusaudžiem, kas aktīvi izmanto sociālus tīklus patika šī te aktivitāte. Dabūjot bezmaksas dzērienu, tiem, kas piedalījās akcijā - veidojas ļoti laba attieksme pret konkrētu uzņēmumu un, iespējams, turpmāka velme pirkt konkrētu produktu.
Mūsdienās “eko” tēma ir ļoti populāra. Arvien vairāki cilvēki cenšas mainīt savu dzīves veidu lai cīnīties ar apkartējas vides piesārņošanu. Tieši tāpēc, šobrīd, vēl viens veids, kā tieši reklāma var uzlabot organizācijas tēlu ir tāda reklāma, kurā uzņēmums izsakās par cieņas pilnu attieksmi pret dabu un apkārtējo vidi. Viens no dažiem uzņēmumiem ir “Coca Cola”. (2.attēls).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas loma un iespējas uzņēmuma tēla veidošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/274318

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties