Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:939828
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tirgzinība jeb mārketings ir ekonomikas zinātnes apakšnozare. Savā veidā tā ir tikai teorija. Tirgvedība ir praktiskās darbības produktu virzīšanai tirgū, sadzīvē to dēvē arī par mārketingu vai arī biežāk „mārketinga trikiem”. Mārketings savā būtībā ir sociālais process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju noskaidrošanu virzot tās uz konkrētu produktu vai pakalpojumu pusi, tā cenšoties šos produktus un pakalpojumus pārdot. Mārketings ir fundamentāla disciplīna jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai. Mārketings sevī ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Mārketings savā būtībā ir arī saistīts ar patērētāju esošo un iespējamo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību. Mārketings sevī ietver visai daudz un visu aptvert ir visai sarežģīti, tomēr pēc manam domām galvenais tajā ir tieši vēlme pārdot un jo vairāk, jo labāk. Mārketings sastāv arī no vairākām specializētām disciplīnām, piemēram, stratēģiskā vadība, sabiedriskās attiecības, reklāma un Zīmolvedība, tirgus izpēte, starptautiskais mārketings, tiešais mārketings, datubāzu mārketings, pasākumu organizēšana, mārketings meklēšanas serveros u.c. tās ir galvenās mārketinga ievirzes, kuras savā veidā ļauj arī izprast mārketinga būtību un jēgu. Mārketinga galvenais uzdevums tomēr ir un paliek palielināt preču un pakalpojumu patēriņu, lai gūtu maksimāli lielu peļņu. Vēl mārketingu var definēt kā veidu kādā vadīt biznesu. Runājot par mārketingu var apgalvot, ka tas ir visaptverošs. Mārketings tā ir jebkura darbība, kuru kāds veic, lai pārdotu savus produktus un pakalpojumus. Var apgalvot, ka mārketinga mērķis nav apmuļķot potenciālo patērētāju, bet gan iesaistīt tos produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību. Lai vispār varētu nodarboties ar mārketingu galvenais ir uzreiz apzināties un saprast, ko tieši pārdod un kas varētu būt pieskaitāms pie konkrētā produkta vai pakalpojuma mērķauditorijas. No tā arī izriet mārketinga uzdevums izprast potenciālo patērētāju vēlmes un vajadzības un parādīt to. Ka tieši jūsu ražotais produkts spēj kādu no tām apmierināt, kas arī saistās ar vēlmi gūt lielāku pelņu, jo ja vēlēsies gūt maksimāli lielu peļņu, tad arī centīsies izpatikt potenciālajiem klientiem un piedāvāt viņiem noderīgas un vajadzīgas preces tajā pašā laikā neaizmirstot par kvalitāti un cenu.
Reklāma, kā jau iepriekš minēts ir cieši saistīta ar mārketingu, tā savā veidā ir mārketinga pasākums. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas tirgus un tā attīstība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/939828

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties