Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:145792
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mēs dzīvojam patērētāju ērā, reklāmas laikmetā, lepni dēvējot sevi par informācijas sabiedrību, lai gan patiesībā būtu jāsaka - reklāmas sabiedrība. Jo tieši visuresošā, visuvarenā reklāma netiešā un tiešā veidā man, tev, mums visiem stāsta, rāda, borē un ieborē, kā jāizskatās, kas jāēd, jādzer, ar ko jābrauc, kas jālasa un kas jāskatās, lai sauktos par stilīgu cilvēku. Citādi tu labākajā gadījumā esi vien blējoša aita/auns…
Reklāmas speciālisti, protams, uz reklāmu raugās savādāk - kā uz normālu biznesa un komunikācijas veidu, kur reklāmas veidotājam jāspēj nobalansēt uz naža asmens "pasūtītāja vēlmes - reklāmas ētika - patērētāja intereses", apmierinot, neaizvainojot, nepārkāpjot... …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ētika reklāmas un sabiedrisko attiecību speciālista darbā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/145792

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties