Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,71 (13%)
Cena ar atlaidi*:
4,78
Pirkt
Identifikators:928571
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāma ir kļuvusi par ikdienas neatņemamu sastāvdaļu it sevišķi šajos laikos, kad tehnoloģijas tik ļoti strauji attīstās, tātad arī cilvēkus informēt par attiecīgu preci jeb pakalpojumu ir iespējams dažnedažādākos veidos izmantojot daudzas tehnoloģijas. To mēs varam sastapt it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs, laikrakstos un žurnālos, uz preču iesaiņojumiem, uz apģērba un reklāmu stabiem, radio un televīzijā. Tiek reklamēts pilnīgi viss – ne tikai preces un pakalpojumi, bet arī idejas, vērtības un dzīves stili. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas ietekme uz sabiedrību”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/928571

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties