Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:187499
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Patērētājs preci izvēlas pēc emocijām un pēc ieguvumiem. Ikdienā cilvēks iet uz pārtikas, saimniecības un cita tipa veikaliem. Pārtikas veikalā noteicošā, manuprāt, ir kvalitāte, cena un iepakojums. Par piemēru var ņemt pienu. Veikalos šīs preces ir ļoti daudz un no dažādiem ražotājiem. Ir gan Preiļu piens, gan Valmieras un citi. Bet patērētājs tomēr izvēlas arī pēc izskata- cik ērts iepakojums, svars, iepakojums, noteicošā arī ir cena- veikalu ir daudz, tāpēc var atrast produktu par zemāku cenu. Šajos krīzes laikos pircējs, protams, meklēs preci, kas maksās lētāk, bet tomēr kvalitāti nemainīs. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,44 €
Materiālu komplekts Nr. 1332651
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga ietekme katra patērētāja ikdienā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/187499

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties