Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:156426
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Visos masu informācijas līdzekļos cilvēki ikdienā uzzina daudz jauna. Šīs ziņas var ietekmēt viņu lēmumus, un es uzskatu, ka lielā mērā.
Masu informācijas līdzekļos, kā televīzija, radio, internets u.c., tiek demonstrētas reklāmas. Protams, lielākajai daļai televīzijas skatītāju nepatīk, ka viņu iecienīto pārradi pēkšņi uz nenosakāmu laiku pārtrauc reklāmas raidīšana. Bet diemžēl tā notiek visos Latvijas sabiedriskajos televīzijas un radio kanālos. Bet bieži vien reklāmas ne tikai traucē, bet ir noderīgas, jo tajās ieklausoties var uzzināt par jaunu preču parādīšanos veikalos, to cenām, dažādiem pasākumiem un pakalpojumiem. Protams, jo labāka būs reklāma, jo lielāka iespējamība, ka pircējs izvēlēsies tieši tajā piedāvāto. Tā arī notiek.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ceturtā vara jeb masu informācijas līdzekļi un to ietekme”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/156426

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties