Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Market Research of the Market Potential of a Chosen Product, Concentrating Mainly on the Primary Research and Developing a Research Methodology

     

    Eseja4 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,72 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,27
Pirkt
Identifikators:728267
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Introduction
Marketing research comprises one of the most important and fascinating facets of marketing (Malhotra and Birks (2003: p2)). "It links the consumer, customer and public to the marketer through information which is used to identify and define marketing opportunities and problems; to generate, refine and evaluate marketing actions; and to improve understanding of marketing as a process and of the ways in which specific marketing activities can be made more effective" (Malhotra and Birks (2003: p6)).
This assignment looks into the research of the market potential of a chosen product, concentrating mainly on the primary research and developing a research methodology. The research will be conducted for the company Sony Ericsson; the product is a brand line extension for the mobile phone market that is to be integrated into the gaming market. This product will offer the consumer the ability to use their mobile phone as a gaming device and play against other users via Bluetooth and GPRS. At present, the only company selling this type of product is Nokia, with their product N-Gage.
Product Description
In October 2003, Nokia launched a hand-held gaming/mp3/radio/mobile phone called N-Gage. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,60 €
Materiālu komplekts Nr. 1285478
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Market Research of the Market Potential of a Chosen Product, Concentrating Mainly on the Primary Research and Developing a Research Methodology”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/728267

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties