Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
2,08 (16%)
Cena ar atlaidi*:
10,91
Pirkt
Identifikators:760001
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.08.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
This market plan is prepared after a thorough study and analysis of the market and its needs. The different strategies developed and designed are in accordance with the target market needs. The very basis of our business venture is to provide reliable qualitative products of all sizes and nature.
The company is targeting initially the small and medium outlets and eventually will target the big companies along the growth of the market share and company's profile. Currently we have only few direct competitors but with different food products. However, the untapped and potential market will certainly introduce us to our core competitors in the future.
The market is still in nascent stage and yet to be explored. The early entry to this market gives us many opportunities to explore and gain footage in the market but simultaneously it throws many challenges too. The market is yet to believe the feasibility of our technology and reliability of our software and applications.
The analysis of the market suggests consumption of curry sauce, curry pastes, chutney and pickles will expand further. Both in terms of market size and market potential, Food Service Outlets and South Asian Stores offer considerable opportunities for market development and product market penetration. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,76 €
Materiālu komplekts Nr. 1296395
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Market Plan”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/760001

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties