Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:375271
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.07.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Loyalty schemes
§Domestic pricing and yield management
oThe domestic market is more price sensitive than international market
and 37% of all domestic visitors are families, so to attract them discounted family tickets are needed. during school holidays, when family visitation is high, yield declines, also due to concession and senior reduced rates, reducing profit margin.
oSelling discounted tickets to social clubs taps into Seniors target market
§International pricing and yield management
oDue to low exchange rate, prices are viewed as cheap and therefore
discounts are not necessary. However to attract more groups, discount entry rates must be offered to inbound tour companies, especially for Korea and China who are price sensitive. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1271533
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties