Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,68 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,31
Pirkt
Identifikators:102232
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Konkurences veidi    5
1.1.  Pilnīgā konkurence    5
1.2.  Nepilnīgā konkurence    5
2.  Konkurentu apzināšana    6
3.  SIA „R.D.A.” un konkurence    6
3.1.  SIA „R.D.A.” konkurentu vērtējums    7
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Parasti tiek izdalīti divi konkurences veidi – pilnīgā konkurence un nepilnīgā konkurence. Galvenie kritēriji, pēc kuriem tiek veikts iedalījums, ir uzņēmuma iespēja ietekmēt konkrētā tirgus cenu līmeni, pārdevēju skaits konkrētajā tirgū, realizējamās produkcijas veids, informācijas pieejamība u.c.
Pilnīgā konkurence
Pilnīgo konkurenci raksturo liels skaits uzņēmumu, kas ražo vai piedāvā vienveidīgu produktu vai pakalpojumu. Pilnīgās konkurences apstākļos vienam atsevišķam uzņēmumam nav iespējams ietekmēt kopējās produkcijas izlaidi un piedāvājumu, jo konkrētās preces ražotāju ir daudz. Tāpat viens uzņēmums nespēj ietekmēt produkta cenas līmeni, jo, paaugstinot produkta cenu, pircējs vienkārši dosies pie cita pārdevēja. Bet uzņēmums var samazināt produkta ražošanas izmaksas, tajā pašā laikā palielinot peļņu. Līdzko produkta pašizmaksas ir mazākas, tiek noteikta zemāka cena un pircēji dos priekšroku produktam ar zemāku cenu. Pilnīgās konkurences tirgu raksturo arī brīva pieeja informācijai par cenu izmaiņām, par piedāvājumu un pieprasījumu. Šī informācija palīdz ražotājam izlemt ko un cik ražot, tādējādi novērtējot peļņas gūšanas iespējas.
Nepilnīgā konkurence
Nepilnīgās konkurences tirgu raksturo uzņēmuma spēja ietekmēt un attiecīgā produkta cenu līmeni un piedāvājuma apjomu. Izšķir monopolu un oligopolu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,68 €
Materiālu komplekts Nr. 1112056
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurences faktors SIA "R.D.A." darbībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/102232

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties