Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:821728
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Galvenie makrovides faktori
Kompānijas, piegādātāji, starpnieki, pircēji, konkurenti, valsts un sabiedrība kopumā- visi ir uzņēmējdarbības vides dalībnieki. Tie ar savu uzvedību veido makrovidi. Darbojošies spēki uzņēmējdarbības vidē paši par sevi ir nekontrolējami faktori. Kurus nepieciešams izzināt un atbilstošā veidā reaģēt uz tiem.
Šajā strauji mainīgajā un globālajā pasaulē kompānijām jāseko līdzi sešiem galvenajiem faktoriem:demogrāfiskajiem, ekonomiskajiem, dabas, tehnoloģiskajiem, politiskajiem/ likumdošanas un sociālajiem/kultūras.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1112056
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties