Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:460723
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The different ways stores and goods are displayed play a great role for the consumer when out shopping. The sales staff can also influence the costumers a great deal in a purchase decision. It is therefore critical for company's to be aware of all the steps the consumers undergo before actually buying a product.
'Perception is the process by which an individual selects stimuli from his or her environment, organizes (sic) information about those stimuli, and interprets the information to form a coherent, meaningful view of the world' (Wells and Prensky, p.257)
So, perception not only occurs…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1292119
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Consumer Behavior”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/460723

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties