Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,58 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,91
Pirkt
Identifikators:377207
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

"LET'S SHOW YOU HOW WE CARE", more and more travelers are becoming more interested in getting more than just a comfortable flight. They are asking for more benefits from an airline which consider itself a leader in the Gulf.
Keeping customer flying again, and to maintain repeated purchases, is an important part of any business. So to keep passengers traveling again, travel programs need to be designed and incorporated to ensure high loyalty and satisfaction. Such programs may include frequent flier mileage programs, which keep track of miles traveled by each individual passenger. Such inexpensive budget programs can be used on special routs to ensure maximum traveling on certain time of the year. One of the new rules in business today is making money by giving things away, such as giving away the razor to sell more blades. Programs such as take a friend, or a spouse free when traveling to specific destinations are examples of such programs that induce more travelers to fly more often. Another rule is products are most valuable when they are cheapest. Low price and high volume are the way to go, by offering low rates on busy routes in special times can induce more traveling
Holiday specials and designed vacation packages should be popular among holiday travelers. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1252906
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Consumer Attitude Towards the Services of Gulf Air Airline of Qatar”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/377207

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties