Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,99
Ietaupījums:
1,36 (17%)
Cena ar atlaidi*:
6,63
Pirkt
Identifikators:511313
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  REKLĀMAS JĒDZIENS UN TĀS ELEMENTI    9
1.1.  Mārketinga komunikācijas līdzekļi apdrošināšanas tirgū    9
1.2.  Apdrošināšanas tirgus auditorijas uzvedību ietekmējošie faktori    10
1.3.  Reklāmas veidi un funkcijas    11
1.3.1.  Reklāmas uzdevums    13
1.3.2.  Mērķauditorija    14
1.4.  Reklāmas klasificēšana    16
2.  REKLĀMAS SAUKLIS    18
2.1.  Reklāmas saukļa jēdziens    18
2.2.  Reklāmas saukļu pielietojuma pamatojums komerciālajā reklāmā    18
3.  REKLĀMAS VIZUĀLIE LĪDZEKĻI    20
3.1.  Vizuālo līdzekļu uztvere    20
3.2.  Vizuālo līdzekļu tehniskās metodes    21
3.3.  Reklāmas vizuālo tēlu uztveres formas    22
4.  VIZUĀLO TĒLU SISTĒMAS APDROŠINĀŠANAS REKLĀMAS KAMPAĽĀS    23
4.1.  Reklāmas ziľojums    24
4.2.  Pamat tēli reklāmās    25
4.3.  Patērētāja priekšstati un emocijas kā reklāmas instruments    26
4.4.  Vizuālo līdzekļu izmantošana    29
4.5.  Vizuālo līdzekļu izmantošana portālos    30
4.6.  Pētnieciskās daļas nobeigums    32
5.  EMPĪRISKĀ APTAUJA PAR APDROŠINĀŠANAS REKLĀMAS KAMPAĽĀM    35
5.1.  Empīriskās metodes apraksts un respondentu grupas raksturojums    35
5.2.  Anketēšanas rezultāti    36
5.3.  Empīriskās daļas nobeigums    38
6.  VIZUĀLĀ NOFORMĒJUMA VEIDOŠANA REKLĀMAS KAMPAĽAI    40
6.1.  Kampaľas apraksts    40
6.2.  Autores uzdevums    41
6.3.  Kampaľas noformējuma izstrādāšanas posmi    41
6.4.  Kampaľas tēla apraksts    42
6.4.1.  Vizualizācijas veidošana    43
6.4.2.  Reklāmas saukļa zīmols    44
6.4.3.  Plakāts    44
6.4.4.  Brošūra    47
6.4.5.  Vobleris    49
6.4.6.  Interneta portāls    50
6.5.  Ekonomiskie aprēķini    51
7.  VIZUĀLAIS MATERIĀLS PAR RADOŠO DARBU    54
8.  SECINĀJUMI    61
9.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    63
Darba fragmentsAizvērt

8. SECINĀJUMI
Autore izstrādājot darbu, veica teorētisko, novērojumu un pētījumu metodi. Veicot pētījumu autore secināja:
1. Reklāmas uzdevums ir motivēt mērķauditorijas domāšanu un rīcību tirgū.
2. Var izvirzīt šādas reklāmas funkcijas, formulēt problēmu kā tādu un piedāvāt konkrētu risinājumu uztvērējam.
3. Izstrādājot noteiktus vizuālos tēlus reklāmas kampaľās, ir jāizvērtē mērķauditorija, jo veidot kampaľu plašai mērķauditorijai ir sarežģīti, jo atsevišķu adresātu grupās varētu rasties pārpratumi, tādēļ ir jāorientējas uz dominējošo kultūru izpratni.
4. Apdrošināšanas reklāmu kampaľās, atkarībā no ievirzes pamatmērķa, visbiežāk tiek izmantoti sižeti, kuros parāda cik slikti var būt, ja netiek izmantots reklāmdevēja produkts.
5. Reklāmas saukļi tiek izmantoti reklāmas kampaľās lai izteiktu kampaľas ideju vai mērķi, sauklis uztvērējam palīdz vieglāk uztvert reklāmas vēstījumu, jo uztvērējam no reklāmas ir jāsaľem maksimāli kvalitatīvāka informācija.
6. Pareizi izmantoti tēli spēj izraisīt uztvērēja noteiktu reakciju vai emocijas, tātad neatstāt to vienaldzīgu. Izplatītākais veids ir šokēt izmantojot ar nāvi saistītas tēmas.
7. Respondenti atzīst, ka apdrošināšanas reklāmas kampaľas spēj mainīt uztvērēja uzskatus un rīcību. Lai apdrošināšanas reklāma būtu efektīva, tai ir jābūt vizuāli piesaistošai.
8. Veidojot reklāmas kampaľu ir svarīgi, lai visi elementi sasauktos savā starpā, un veidotu skaidru stāstu uztvērējam.
9. Realizējot gala produktu (poligrāfijas darbi) var izmantot dažādas tipogrāfijas dažādiem drukas darbiem, tā kā cenas katrai pozīcijai tipogrāfijās ir atšķirīgas, to ietekmē tipogrāfiju tehniskās iespējas konkrētam drukas darbam.
Par portālu izmantošanu lai komunicētu ar patērētājiem.
Izstrādātā apdrošināšanas reklāmas kampaľas „Ērtāk apdrošināties!” sastāv no:
reklāmas saukļa zīmola;
trīs dažādu veidu A2 plakātiem;
lielformāta PVC banneriem, kuri pielāgoti āra vides reklāmas stendiem (3000x2000mm);
reklāmas stendu noformējuma;
vobleri (85x85mm);
brošūras;
interneta portāla dizaina.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vizuālo tēlu sistēmas apdrošināšanas reklāmās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/511313

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties