Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:725859
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 46 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  PĒTĪJUMA TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  Vizualizēšana kā mācību metode    8
1.2.  Mācīšanas stili un to veidi    11
1.3.  Uztveres un sensoro sistēmu raksturojums    13
1.4.  Sensorās sistēmas    16
1.4.1.  Reprezentatīvo sistēmu kodi    16
1.4.2.  Skolēnu dominējošās sensorās sistēmas noteikšana    19
1.5.  Mācību metodes, kas attīsta vizualizēšanas prasmes    23
1.5.1.  Izskaidrojoši ilustratīvā metode    24
1.5.2.  Reproduktīvā metode    25
1.5.3.  Produktīvā metode    25
1.6.  Algoritmizācija mācību procesā    27
1.7.  Metodiskie paľēmieni vizualizēšanas prasmju attīstībai    29
1.7.1.  Domu karte    29
1.7.2.  Grafiskie informācijas organizētāji    33
1.7.3.  Prezentācijas    36
1.7.4.  Plakāti    38
1.7.5.  Zīmējumi    40
1.8.  Uzskates līdzekļu izmantošana    41
2.  VIZUALIZĒŠANAS METODISKĀS REKOMENDĀCIJAS    42
2.1.  Vienādojumu grafiskā atrisināšana    42
2.3.  Funkciju pētīšana    55
2.4.  Daudzskaldľu šķēlumu konstruēšana    65
3.  PĒTĪJUMA GAITA UN IEGŪTO REZULTĀTU ANALĪZE    84
3.1.  Pētījumā izmantotā metode    84
3.2.  Pedagoģiskā pētījuma mērķis un saturs    84
3.3.  Pētījuma iegūto rezultātu analīze un interpretācija    85
  SECINĀJUMI    98
  LITERATŪRAS SARAKSTS    99
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Darbā tika izpētīts, kā vizualizēšanas metoţu pielietojums var palīdzēt skolēniem paaugstināt skolēnu zināšanu, prasmju un iemaľu apgūšanas kvalitāti. Tika izpētīta psiholoģiski-pedagoģiskā un metodiskā literatūra, kas saistīta ar pētījuma problēmu. Tika izpētītas daţādas mācību materiāla vizualizēšanas metodes un izstrādāti stundu konspekti, kuros galvenais akcents tika likts uz skolēna jaunās mācību vielas vizuālo uztveršanu un vizuālās domāšanas attīstību.
Apkopojot maģistra darba rezultātus var secināt:
1. Literatūras avotos ir ļoti maz informācijas par vizualizēšanas metodēm, to attīstību un pielietojumu mācību procesā.
2. Skolēnu prasmi vizualizēt uzdevumu var attīstīt kā jebkuru citu prasmi.
3. Ja skolēniem mērķtiecīgi attīstīt vizualizēšanas prasmes, tad var panākt to, ka skolēni efektīvāk un ātrāk apgūst jauno vielu. Tā kā labi attīstīta vizualizēšanas prasme ļauj brīvi pāriet no viena informācijas sniegšanas veida uz citu.
4. Pētījuma rezultātā ir sagatavoti un novērtēti metodiskie materiāli, kas varētu būt izmantojami skolēnu vizuālizēšanas prasmju attīstībai matemātikas stundās.
5. Eksperti atzinīgi izvērtēja izveidotus stundas konspektus ar mērķtiecīgi izveidotiem uzdevumiem un gatavi izmantot tos savā darbā. Kā arī eksperti atzīmēja, ka autora piedāvātie uzdevumi pilnībā atbilst mācību saturam.
6. Petījuma mērķis tiek sasniegts un tiek noskaidrots, ka matemātisko objektu vizualizēšana var palīdzēt skolēniem izprast matemātiskos jēdzienus un definīcijas, kā arī pētīt, analizēt un risināt uzdevumus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties