Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,99
Ietaupījums:
1,20 (15%)
Cena ar atlaidi*:
6,79
Pirkt
Identifikators:457474
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  SKOLĒNU SADARBĪBAS PRASMJU ATTĪSTĪBA MĀCĪBU PROCESĀ    8
1.1.  Sadarbības prasmes, to attīstība mācību procesā    8
1.2.  Skolēnu sadarbības prasmju veicinošas metodes    13
1.3.  Pusaudžu vecumposma īpatnību ievērošana sadarbības prasmju attīstīšanā    26
2.  SKOLĒNU SADARBĪBAS PRASMJU ATTĪSTĪBA EKONOMIKAS STUNDĀS 5.UN 6.KLASĒS    29
2.1.  Sadarbības prasmju attīstības izpēte ekonomikas stundās 5. un 6.klasēs    29
2.2.  Ieteikumi skolēnu sadarbības prasmju veicināšanā ekonomikas stundās 5.-6.klasēs    37
  NOBEIGUMS    43
  LITERATŪRAS SARAKSTS    44
  PIELIKUMI    46
1.pielikums.  Anketa skolotājiem    47
2.pielikums.  Vēroto stundu konspekti    48
3.pielikums.  Mācību stundas vērošanas un novērtējuma lapa    50
4.pielikums.  Vadīto stundu konspekts    54
5.pielikums.  Pašizvērtējuma anketa 6.klasei    57
Darba fragmentsAizvērt

Diplomdarba tēma „Skolēnu sadarbības prasmju veicināšana ekonomikas stundās 5.un 6.klasēs” teorētiskajā pamatojumā ir pedagoģijas, psiholoģijas zinātnieku atziņas par sadarbību un sadarbības prasmēm.
Diplomdarba pirmajā daļā tiek raksturotas sadarbības, sadarbības prasmju jēdziens, to nozīme mācību procesā un skolēnu tālākajās dzīves jomās. Kā arī tiek apzinātas mācību metodes, kas veicina sadarbības prasmju attīstību.
Otrajā daļā veikts pētījums, kurā tika apzināta reālā situācija sadarbības prasmju veicināšanā ekonomikas stundās 5.un 6.klasēs, analizēti pētījumā iegūtie dati, apzināti ieteikumi skolēnu sadarbības prasmju veicināšanai ekonomikas stundās 5.un 6.klasēs.
Pētījumā izmantotas pētījuma metodes – teorijas analīze, anketēšana, intervija, novērošana, skolēnu gala produktu analīze, pedagoģiskās situācijas modelēšana, dokumentu analīze.
Sabiedrībā bieži vien notiek pārmaiņas, kas ietekmē skolu, jo sabiedrība sagaida, ka tās pilsoņi būs spējīgi aktīvi pielāgoties un darboties strauji mainīgajā dzīvē. Izglītības morāls mērķis ir uzlabot sabiedrības locekļu dzīvi, palīdzēt veidoties pilsoņiem, kas var dzīvot un strādāt arvien sarežģītākā sabiedrībā.
Šodienas skolēniem jāapgūst pamatīgas zināšanas, attieksmes un prasmes, jāiegūst gatavība dzīves darbībai, kāda nepieciešama 21. gadsimta cilvēkam. Gatavības komponenti ir patstāvība, atbildība, darbības pieredze un sociālā pieredze. Darbības un sociālā pieredze ietver sevī arī svarīgu prasmi – sadarboties.
Izglītības uzdevums ir palīdzēt apgūt tās prasmes, kuras nepieciešamas dažādās dzīves jomās: darbā, mācībās, personīgajā un sabiedriskajā dzīvē. Svarīgi, lai šīs prasmes skolēns jau sāktu apgūt no pirmajiem skolas gadiem. Tieši skolā sāk veidoties cilvēka prasme sazināties un sadarboties ar citiem, tieši skolā mēs mācāmies būt toleranti pret citu personu uzskatiem un dzīves veidu, pret to kultūru un vērtībām. Prasmes nevar iemācīt, tās var apgūt, tikai pašam iesaistoties darbībā, kopā ar citiem mācoties spriest, diskutēt, imitēt reālās dzīves situācijas, radīt idejas, pieņemt lēmumus.
Sociālās prasmes kļūst būtiskas gan personīgajā dzīvē, gan karjeras izvēlē. Skolēnu iekļaušanās skolas vidē un sabiedrībā vienmēr ir bijusi nozīmīga problēma kā skolotājiem, vecākiem, tā arī, protams, pašiem skolēniem. Tādēļ to apguve ir svarīgs nosacījums katra skolēna izaugsmei un tālākās dzīves veidošanā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Skolēnu sadarbības prasmju veicināšana ekonomikas stundās 5. un 6.klasē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/457474

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties