Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:579513
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Komercdarbības raksturojums    4
1.1.  Uzņēmējdarbības (komercdarbības) jēdziens, būtība un nozīme    4
1.2.  Komercdarbības formas    7
1.3.  Komercdarbības resursi    13
1.4.  Komercdarbība tūrismā    15
2.  Viesu nama „Grašu pils” vispārīgs raksturojums    17
2.1.  Grašu pils un uzņēmuma darbības vēsture    17
2.2.  Uzņēmuma atrašanās vieta    19
2.3.  Tirgus analīze    23
2.3.1.  Klienti    23
2.3.2.  Konkurenti    29
2.3.3.  Piedāvātie pakalpojumi viesu namā „ Grašu pils”    34
3.  uzņēmuma „ Grašu pils” komercdarbības analīze    38
3.1.  Viesu nama „Grašu pils” mārketinga darbības raksturojums    38
3.1.1.  Mārketinga būtība    38
3.1.2.  Mārketinga stratēģija viesu namā „ Grašu pils”    40
3.1.3.  Cenu politika – atlaides    41
3.1.4.  Pakalpojuma realizācijas kanāli    42
3.1.5.  Uzņēmuma un pakalpojumu priekšrocības un trūkumi    44
3.2.  Viesu nama „ Grašu pils” menedžmenta darbības raksturojums    46
3.2.1.  Menedžmenta būtība    46
3.2.2.  Viesu nama „Grašu pils” vadība un personāls    48
3.2.3.  Darbinieku motivēšana, stimulēšana    49
3.3.  Uzņēmuma finanšu analīze    51
  Secinājumi    60
  Priekšlikumi    62
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    64
  Pielikums    68
Darba fragmentsAizvērt

Diplomdarba darba tēma ir „ Viesu nama „ Grašu pils ” komercdarbības izvērtējums”. Cilvēki ar komercdarbību sāka nodarboties dažādu iemeslu dēļ. Vēlēšanās gūt peļņu, personiskā neatkarība, vēlme uzņemties risku un apliecināt sevi kā līderi, iespēju veikt interesējošu darbu, ģimenes tradīcijas, nespēja atrast sev piemērotu nodarbošanos - tie ir daži iemesli, kāpēc cilvēki sāk personisko biznesu.
Latvijā ar katru gadu palielinās ārzemju tūristu skaits, tāpat ar katru gadu palielinās arī uzņēmumu skaits, kas darbojas tūrisma nozarē un līdz ar to pašlaik viena no strauji augošākajām nozarēm Latvijā ir tūrisms. Tūrismā komercdarbība ir atsevišķu vai kompleksu tūrisma pakalpojumu sniegšana tūristiem, un to veic tūrisma uzņēmumi, piemēram, viesu nams „ Grašu pils”, kuram viens no darbības mērķiem ir klientiem, Grašu pils viesiem, sniegt naktsmītnes un citus pakalpojumus ar kvalitāti un par pieņemamām cenām.
Šī darba mērķis ir viesu nama „ Grašu pils” komercdarbības izvērtējums.
Lai šo darbu varētu veiksmīgi un objektīvi veikt, tika izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1.Atlasīt, izpētīt un apkopot informāciju par atbilstošo tēmu;
2.Raksturot naktsmītnes Madonas rajonā;
3.Analizēt statistikas rādītājus;
4.Vispārīgi raksturot līdzšinējo uzņēmuma darbību;
5.Izpētīt uzņēmuma mārketinga darbību;
6.Izpētīt uzņēmuma menedžmentu;
7.Analizēt uzņēmuma finanses.
Darbā izmantotās metodes : literatūras analīze, statistikas pētīšana, intervēšana.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesu nama "Grašu pils" komercdarbības izvērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/579513

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties