Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,27 (15%)
Cena ar atlaidi*:
7,22
Pirkt
Identifikators:673809
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesnīcu ārējā tēla veidošanas pamatprincipi    4
1.1.  Fasādes reklāma    4
1.2.  Apkārtnes ārējās vides iekopšana    4
1.3.  Transporta novietošanas iespējamība    5
1.4.  Ārējās piekļuves iespējamība, klientiem ar īpašām vajadzībām    5
1.5.  Apgaismojums diennakts tumšajā laikā    6
2.  Centra Viesnīcu ārējā tēla analīze    7
2.1  Piecu zvaigžņu viesnīcas    7
2.1.1.  Grand Palace Hotel    7
2.1.2.  Hotel Bergs    9
2.2.  Četru zvaigžņu viesnīcas    10
2.2.1  Reval Hotel Elizabete    10
2.2.2.  Europa Royale Riga    11
2.3.  Trīs zvaigžņu viesnīcas    12
2.3.1.  Viktorija Hotel    13
2.3.2.  Radi un Draugi Hotel    14
  Secinājumi un Priekšlikumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Fasādes reklāma.
Uzņēmumi arvien biežāk izmanto tēlu, lai iekarotu patērētāju prātu vai sirdi. Galvenais reklāmas izvietošanas iemesls pirmajā mirklī šķiet pašsaprotams; reklamētais produkts ir jāpārdod. Papildus mērķim „pārdot” nereti mēdz būt arī citi mērķi, no kuriem jebkurš var tikt izvirzīts kā reklāmas galvenais mērķis; reklāmai ir jāveicina uzņēmuma popularitāte, ka arī ir jānorāda uz uzņēmuma kompetenci savā darbības laukā, reklāmai ir jāizraisa simpātijas.

1.2. Apkārtnes ārējās vides iekopšana
Sakopta āriene apkārt viesnīcai – tas parāda cik viesnīca rūpējās par savu ārējā tēla uzkopšanu, lai nav apkārtne piegružota. Ir viesnīcu īpašnieki, kas izvēlas apkārtni, jo viņiem ir svarīgi, kas apkārt atrodas, kādi ir veikali, mājas, atpūtas vietas. Tāpat šeit varam runāt par dažādām viesnīcas apkārtējas vides iekārtošanas iespējām. Viesnīcām, kas atrodas ārpus Vecrīgas parasti ir lielāka teritorija un iespējams ierīkot strūklakas, puķu dobes un citus atpūtas un skaistuma stūrīšus.

1.3. Transporta novietošanas iespējamība
Viesnīcas atrašanās vieta lielā mērā ietekmē piekļuves un transporta novietošanas iespējas. Vecrīgā šis iespējas ir ierobežotas, jo nav iespējams ievietot lielas stāvvietas, bet viesnīcas par to ir padomājušas un katrai viesnīcai ir dažas saviem klientiem rezervētas stāvvietas. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcu izvērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/673809

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties