Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:659577
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.04.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 55 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  MĀCĪBU PROCESS SĀKUMSKOLĀ    6
2.  JAUNĀKĀ SKOLAS VECUMA BĒRNA ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS    8
2.1.  Jaunākā skolēnu vecumposma psiholoģiskais raksturojums    9
2.2.  Jaunākā skolēnu vecumposma fiziskās īpatnības    12
2.3.  Jaunākā skolēnu vecumposma sociālās īpatnības    15
3.  VESELĪGA DZĪVESVEIDA IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    17
4.  FIZISKĀ STĀVOKĻA PILNVEIDOŠANAS METODISKIE PAŅĒMIENI    23
5.  MĀCĪBU ORGANIZĀCIJA TĒMAS „VESELĪGS DZĪVESVEIDS” APGUVĒ    28
5.1.  Mācību darba organizācijas formas dabaszinībās    28
5.2.  Mācību satura apskats tēmas „Veselīgs dzīvesveids” ietvaros    33
6.  TĒMAS „VESELĪGS DZĪVESVEIDS” APGUVĒ IZMANTOJAMĀS SADARBĪBAS PRASMJU VEICINOŠAS MĀCĪBU METODES    35
7.  PEDAGOĢISKAIS PĒTĪJUMS    44
7.1.  Dabaszinību stundu konspekti tēmas „Veselīgs dzīvesveids” apguvei 3.klasē    44
7.2.  Mācību stundu pašanalīze    51
7.3.  Pārbaudes darba rezultātu analīze    52
7.4.  Anketēšanas apkopotie dati un rezultāti    54
  Kopsavilkums    59
  Summary    61
  Nobeigums    63
  Secinājumi un priekšlikumi    64
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    65
  PIELIKUMI    69
Darba fragmentsAizvērt

Dabaszinību mācīšanas metodikas pamati, ietverot pedagoģiju, psiholoģiju un pedagoģiskās prakses ciklu, veido vienotu kompleksās apmācības sistēmu, kas sagatavo topošos skolotājus darbam ar skolēniem. Pasniedzot dabaszinību stundas, skolotāja darba rezultāts ir atkarīgs no tā, kā viņš pats izprot dabaszinību būtību, specifiku un saturu, kā viņš motivē savus skolēnus izziņas procesam. (Laizāne, 2009)
I. Laizāne uzskata, ka dabaszinību mācīšanas metodikas mērķis – apgūt dažādu metodisko paņēmienu, mācību metožu un līdzekļu daudzveidību, lai ar to palīdzību mērķtiecīgi veidotu mācību procesu dabaszinībās, risinot vispārīgus un konkrētus uzdevumus, kuri gan stimulētu saudzīgu attieksmi pret dabu un attīstītu vispārējas spējas, gan arī atraisītu skolēnu radošo potenciālu utt. Izstrādāt precīzu metodiskās darbības paraugu visiem gadījumiem nav iespējams, tādēļ dabaszinību metodikai piemīt jaunrades raksturs. (Laizāne, 2009)
L. Māldere liek pievērst uzmanību tam, ka skolas vecums ir laiks, kad bērniem nepieciešams visvairāk mīlestības, uzmanības, enerģijas un arī vērtīgu uzturvielu, kas nepārprotami ietekmē to kopējo veselības stāvokli. Protams, pirmie audzināšanas pamati tiek likti ģimenē, tāpēc bērni ir savu vecāku spogulis, no kuriem tie iedvesmojas un mācās. Ja vecākiem ir pasīvs dzīvesveids, tad nav arī jābrīnās par savu bērnu paviršu attieksmi pret veselību. (Māldere, 2013)

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties