Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju sekmēšana kustību rotaļās

     

    Diplomdarbs38 Pedagoģija

14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:775367
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 44 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  VECĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU SADARBĪBAS PRASMJU SEKMĒŠANA KUSTĪBU ROTAĻĀS    7
1.1.  VECĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU RAKSTUROJUMS    7
1.2.  ROTAĻA UN SPĒLE KĀ BŪTISKS FAKTORS BĒRNU SADARBĪBAS PRASMJU SEKMĒŠANAI    11
1.3.  KUSTĪBU ROTAĻAS UN TO ORGANIZĒŠANAS PRINCIPI    16
2.  BĒRNU SASKARSMES PRASMJU IZZINĀŠANA UN SADARBĪBAS PRASMJU SEKMĒŠANA KUSTĪBU ROTAĻĀS    21
2.1.  PĒTĪJUMA METODOLOĢISKAIS RAKSTUROJUMS    21
2.2.  BĒRNU SADARBĪBAS PRASMJU RAKSTUROJUMS    22
2.3.  REZULTĀTU ANALĪZE    26
  SECINĀJUMI    33
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    34
  PIELIKUMS    37
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Darba autorei, veicot pētījumu un apkopojot gan pētījuma rezultātus, gan teorētiskās bāzes principus ir radušies šādi secinājumi par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sadarbības prasmju sekmēšanu kustību rotaļās:
1. Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras klāsts ir ļoti plašs un tas palīdz izprast sadarbības prasmju būtību un nozīmību.
2. Pedagoga svarīgākais uzdevums ir ne tikai, bērniem, sniegt zināšanas, bet arī veicināt viņos sadarbības prasmes, respektīvi, attīstīt bērnu spējas sadarboties pa pāriem vai kolektīvā, vienlaicīgi attīstot ikkatra bērna individualitāti.
3. Pedagogam ir nepieciešams pārzināt sadarbības prasmju saturu un to grupas. Tās ir prasmes, kuras nodrošina kā psiholoģisko, tā arī praktisko gatavību sadarbībai.
4. Lai sadarbības prasmju sekmēšana izdotos, pedagogam ir nepieciešams izmantot dažādus paņēmienus kā arī tiem ir jānoris labvēlīgā un pozitīvā gaisotnē, jo tādā veidā tiks stimulētas gan prasmes, gan bērna uzticība un vēlme pilnveidoties.
5. Bērnu sadarbības prasmju pilnveide ir nepieciešama nepārtraukti, taču pedagogam ir jāzina kādi ir grupas apstākļi, tāpat arī ir nepieciešams novērtēt jau esošo sadarbības prasmju līmeni, lai spētu pārdomāti to pilnveidot.
6. Labvēlīgai bērna attīstībai ir nepieciešami labvēlīgi sadarbības apstākļi, respektīvi grupiņā ir nepieciešams labs mikroklimats, bērnu ieinteresētība un prasmei sadarboties.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1391750
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties