Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Vadītāja un pedagogu mijiedarbība attieksmes veidošanā uz kopīgo darbu pirmsskolas izglītības iestādē

     

    Diplomdarbs64 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:633163
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 100 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Kopīga darba raksturojums vispārējās un speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    8
1.1.  Pedagoģiskais process vispārējās pirmsskolas izglītības iestādēs    8
1.2.  Pedagoģiskais process speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    12
1.3.  Izglītības iestādes organizācijas kultūras nozīmē kopīga darba kvalitātes nodrošināšanai    17
1.4.  Izglītības iestādes darba un mācību vides riska faktori    20
1.5.  Kopīgā darba raksturojums    22
1.6.  Kopīgā darba efektivitātes kritēriji pirmsskolas izglītības iestādē    27
1.7.  Vadītāja loma komandas veidošanā vispārējās un speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    33
2.  Pētījuma rezultāti    37
2.1.  Pētījuma metodes un norises raksturojums    37
2.2.  Vispārējo pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogu attieksme pret kopīgo darbu un sadarbību ar vadītāju    41
2.3.  Speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs pedagogu attieksme pret kopīgo darbu un sadarbību ar vadītāju    46
2.4.  Kopīga darba vērtējumu salīdzinājums vispārējās un speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    50
  Secinājumi    53
  Priekšlikumi    55
  Literatūras un avotu saraksts    58
  Pielikums    65
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Pirmsskolas izglītības iestādei un pedagogiem ir uzlikta atbildība par bērna vispusējās attīstības sākumposmu, par viņa personības veidošanu un sociālo prasmju kopumu, no kuru esamības un kvalitātes atkarīga tālākā bērna dzīves kvalitāte, tāpēc pedagoģiskā darba kvalitāte ietekmē katra indivīda tālāko dzīves kvalitāti.
2. Speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs skolotājiem nepieciešams ne tikai speciālas zināšanās par personām ar speciālām vajadzībām , bet ari pozitīva attieksme pret visiem izglītojamiem un sadarbības prasme. Bērna zināšanu, prasmju un attieksmju veidošana atkarīga no diagnozes un veselības pakāpes, respektīvi – no bērna dotumiem no vienas puses un no pedagogu komandas kompetences, saliedētības, kopējo mērķu izpratnes un no izvēlētā kopīgā darba modeļa.
3. Pedagoģiskā darba kvalitāti ietekmē bērnu dotumi, pedagoga personība, izglītības iestādes vides kultūras tips un darba vides riski un vadītāja kompetence.
4. Kopīgs darbs ir gan grupas gan komandas darbs, kopīgā darba formu izvēlas vadītājs atkarībā no mērķiem un plānotiem rezultātiem. Veidojot stipru komandu, ir iespējams sasniegt sinerģijas efektu, kas būtiski var uzlabot pedagoģiskā darba kvalitāti..
5. Pētījuma dati liecina, ka vispārējās pirmsskolas izglītības iestādēs pedagogu attieksme pret kopīgu darbu ir negatīva, pedagogus neapmierina vadītāja un kolektīva atbalsta kvalitāte, darba organizācija un viņi jūtas nedroši darba kolektīvā.
6. Darbinieku negatīva attieksme pret vadītāja kompetenci, darba organizāciju un komunikācijas kvalitāti izglītības iestādē ietekmē viņu spriedumus par visu kopīgu darbu, un tas tiek novērtēts zemu, darbinieki nejūtas piederīgi.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1376740
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties