Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:926126
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS NOZĪME UZŅĒMĒJDARBĪBĀ    8
1.1.  Stratēģisko virzienu iedalījums    12
1.2.  Stratēģiskās vadīšanas līmeņi    14
1.2.1.  Funkcionālā līmeņa stratēģija    15
1.2.2.  Biznesa līmeņa stratēģija    17
1.2.3.  Korporatīvā līmeņa stratēģija    21
2.  KONKURENCES PRIEKŠROCĪBU PASTIPRINĀŠANAS IESPĒJAS    24
2.1.  Efektivitāte un klientu vēlmju apmierināšana    28
2.2.  Kvalitāte    30
2.3.  Jaunievedumi    33
3.  TRANSCOM WORLDWIVE LATVIA KONKURENCES PRIEKŠROCĪBU VEIDOŠANA    38
3.1.  Transcom worldwide Latvia darbības jomas    38
3.2.  Transcom worldwide Latvia konkurētspējas novērtējums    42
3.3.  Transcom worldwide Latvia potenciālo klientu aptauja    44
4.  KONKURENCES PRIEKŠROCĪBU VEICINĀŠANAS IESPĒJAS    54
  SECINĀJUMI    57
  PRIEKŠLIKUMI    59
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    60
  PIELIKUMI    62
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Stratēģija ir organizācijas galveno ilgtermiņa mērķu noteikšana, virzības un uzdevumu formulēšana un mērķu sasniegšanai nepieciešamo resursu efektīva izmantošana.
2. Stratēģiskā vadīšana ir efektīvas stratēģijas formulēšana un veidošana ar noteiktām metodēm un aktivitātēm, lai pieskaņotos organizācijas videi un īstenotu stratēģiskos mērķus.
3. Stratēģiskās vadīšanas procesa mērķis ir dot iespēju organizācijai noskaidrot, ar ko tā atšķiras no saviem konkurentiem, un radīt savu konkurētspējīgo priekšrocību.
4. Stratēģisko virzienu nosaka definējot organizācijas vīziju, misiju un galvenos mērķus.
5. Konkurence ir sacensība starp tirgus dalībniekiem par labākiem ražošanas nosacījumiem.
6. Konkurētspējīgās priekšrocības pamats jeb avots ir uzņēmuma rīcībā esošie resursi un prasmes.
7. Uzņēmuma konkurētspēja ir uzņēmuma reālās un potenciālās spējas esošajos apstākļos projektēt, izgatavot un pārdot preces vai pakalpojumus, kuru cenas un/vai citu faktoru skatījumā patērētājam šķiet pievilcīgākas salīdzinājumā ar konkurentu precēm.
8. Pastāv četri elementi, kas var veidot un attīstīt konkurētspējīgo priekšrocību, izmantojot atšķirīgās prasmes, un tie ir efektivitāte, kvalitāte, jaunievedumi un klientu vēlmju apmierināšana.
9. Efektivitāte ir attiecība starp izlaidi (produkti) un ieguldījumiem (ražošanas faktori). Tā parāda, cik daudz kādu ražošanas faktoru ir jāiegulda, lai iegūtu vienu produkcijas vienību.
10. Kvalitāte ir preces vai pakalpojuma pazīmju un īpatnību kopums, kas attiecas uz to spēju apmierināt noteiktas vai iedomājamas vajadzības. Tā ir klienta prasību apmierināšana.
11. Spēja radīt jaunas idejas un tās komerciāli izmantot ir ekonomiskās attīstības un dzīves kvalitātes paaugstināšanas galvenais virzītājspēks.
12. Radošumu veido trīs sastāvdaļas – kompetence (visu veidu zināšanas – tehniskās, procesuālās un intelektuālās), spēja elastīgi, tēlaini domāt un motivācija.
13. Lai apmierinātu klientus un iegūtu viņu atsaucību, uzņēmumam jāsniedz saviem klientiem tieši tas, ko viņi vēlas, un tad, kad viņi to vēlas. Tas ir, organizācijai jādara viss iespējamais, lai noteiktu klienta vajadzības un tās apmierinātu. Lai apmierinātu klientu vēlmes, ir jāsniedz klientam lielāka vērtība par augstāku cenu vai jānodrošina izvēles priekšrocības par to pašu cenu.
14. Transcom uzņēmums Latvijā piedāvā klientu piesaisti, klientu apkalpošanas pārņemšanu un papildus pakalpojumu pārdošanu.
15. Transcom Latvia ir dibināts ar mērķi dot ieguldījumu, kā Latvijas valsts ekonomikas attīstībā, tā arī sabiedrības sociālo un materiālo vajadzību apmierināšanā. Cits uzņēmuma mērķis ir gūt peļņu, pamatojoties uz pakalpojumu pārdošanu un kļūt par vadošo klientu apkalpošanas speciālistu valstī.
16. Uzņēmuma misija ir sniegt klientam kvalitatīvus pakalpojumus, iejūtīgi, profesionāli un zinoši apkalpojot klientu un nepazaudēt īpašo saikni ar klientu un tā lojalitāti.
17. Uzņēmuma vīzija tiek definēta, ka Transcom Latvia jābūt kvalitatīvas apkalpošanas, augstas profesionalitātes, darbības efektivitātes etalonam savā jomā klientu vērtējumā, kā arī atsaucīgam un atbildīgam darba devējam.
18. Transcom Latvia stratēģiskie mērķi ir paplašināt potenciālo klientu loku, paaugstināt uzņēmuma peļņu, kā arī samazināt darbinieku mainību uzņēmumā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −40,79 €
Materiālu komplekts Nr. 1323397
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "Transcom worldwide Latvia" stratēģiskās iespējas, to izmantošana konkurences pārākuma veidošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/926126

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties