Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:680052
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  ANALĪTISKAIS APSKATS    6
1.1.  Mārketinga komplekss un virzīšanas loma tajā    6
1.2.  Mārketinga virzīšanas metodes un to integrācija uzņēmuma darbībā    15
1.3.  Mārketinga virzīšanas īpatnības e-komercijas jomā    21
2.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    24
2.1.  Uzņēmuma ‘’Happycard’’ darbības, iekšējās un ārējās vides analīze    24
2.2.  Uzņēmuma ‘’Happycard’’ mārketinga darbības izpēte un esošā mārketinga aktivitātes ‘’ŪDENSPUDELE’’ projekta ietvaros    26
2.3.  Esošo uzņēmuma un projekta ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga problēmu analīze    32
2.4.  ‘’ŪDENSPUDELE’’ esošās virzīšanaas elementu un piesaistes kanālu ietekme uz mērķauditoriju    35
2.5.  Rekomendācijas ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga virzīšanas pilnveidošanai    44
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    46
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    48
  PIELIKUMI    52
Darba fragmentsAizvērt

Aktualitāte: Lielākā daļa no PET pudelēm, ko pārstrādā Eiropā tiek izmantota citiem zemākas kvalitātes PET veidiem, piemēram, paplātēm, plēvei, lentēm vai šķiedrām, un jaunās tirgū laistās pudeles satur vidēji tikai 17 % pārstrādāta PET, lai gan pārstrādes līmenis ir aptuveni 50 % (Zero waste Europe, 2022).
Cilvēki visā pasaulē minūtes laikā iegādājas vienu miljonu plastmasas pudeļu. Tas ir gandrīz 1,5 miljardi plastmasas pudeļu dienā. Cilvēku atkarība no vienreizlietojamajām pudelēm strauji pieaug, un diemžēl realitāte ir tāda, ka mūsu planētas enerģija nespēs ar to tikt galā. Ņemot vērā patēriņu to radīšanai, oglekļu emisijas, kas rodas no pārvadīšanas laikā, un problēmas, kas saistītas ar šo pudeļu utilizāciju, tās kļūst daudz mazāk jēgpilnas (Lavit, 2019).
Kvalifikācijas darba pētījumam tika izvēlēts interneta portālu darbības, citu informācijas tehnoloģiju un datoru pakalpojumu sniedzējs un personalizēta interneta veikalu uzņēmums sabiedrība ar ierobežotu atbildību ‘’Happycard’’ (turpmāk SIA ‘’Happycard’’). Autore darbojās projektā ‘’ŪDENSPUDELE’’, kas ir interneta veikals, kurā tiek pārdotas PET pudeļu un vienreizlietojamo krūžu alternatīvas- dažādas ilgtspējīgas ūdens pudeles, termorkūzes un citi produkti.
Kvalifkācijas darba mērķis: izstrādāt rekomendācijas projekta ‘’ŪDENSPUDELE’’ mārketinga virzīšanas pilnveidošanai.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1395893
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties