Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:401472
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.08.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Mārketinga un patērētāju uzvedības teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga pamatprincipi    7
1.2.  Mārketinga plānošana    10
1.3.  Patērētāju uzvedības un mārketinga psiholoģiskie aspekti    16
1.4.  Tūrisma patērētāju uzvedība un motivācija    20
2.  Pētījums: Potenciālo klientu ceļošanas, ceļojumu izvēles un plānošanas paradumi    24
2.1.  Pētījuma apraksts    24
2.2.  Pētījuma metodoloģija    25
2.3.  Pētījuma rezultāti    25
2.4.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    39
3.  Pētāmās situācijas un uzņēmuma “X” raksturojums    44
3.2.  Plānotā individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojuma apraksts    45
3.3.  Konkurentu analīze    48
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    56
  Nobeigums    57
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    58
  PIELIKUMS    61
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Mērķa pircēja profils individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir cilvēks, kurš dodas ceļojumā 10 dienas un ilgāk un vienam ceļojumam tērē vairāk kā 1000 EUR.
2. Individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir pieprasījums Latvijas tirgū, jo 50% no aptaujātajiem respondentiem labprāt izmantotu šādu pakalpojumu, bet no tiem 19,7% atbilst mērķa pircēja profilam.
3. Latvijas tirgū konkurence individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir neliela, jo tūrisma aģentūra pārsvarā specializējas gatavo ceļojumu tirdzniecībā.
4. Lielākās grūtības ar kurām cilvēki saskaras plānojot ceļojumus ir līdzbraucēju atšķirīgās vēlmes, kā arī pārāk daudz vai pārāk maz informācijas un laika trūkums, bet izplatītākās problēma ceļojuma laikā ir slikti laika apstākļi, lidojuma aizkavēšanās vai atcelšana un valodas barjera.
5. Izvēloties ceļojuma galamērķi, cilvēkiem svarīgākais ir iespēja iepazīt vietējo kultūru, sabiedrību un kulināriju.
6. Ceļojuma galamērķa izvēli visbiežāk ietekmē draugu un paziņu ieteikumi, informācija par ceļojumiem internetā un sociālajos tīklos, kā arī atlaižu piedāvājumi.
7. Nozīmīgākās stiprās puse individuālo ceļojumu organizēšanai uzņēmumā “X” ir autores plašais ārvalstu kontaktu loks, un pieredze pasākumu organizēšanā un ceļojumu plānošanā.
8. Individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojuma uzsākšanai nepieciešamais laiks ir 6 mēneši, un nav nepieciešami finansiāli ieguldījumi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties