Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:331995
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saīsinājumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  Mārketinga vide, tās būtība un nozīme uzņēmējdarbība    9
1.1.  Mārketinga pētījumi kā vides analīzes nepieciešams nosacījums    14
1.1.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    16
1.1.2.  Uzņēmuma ārējā vide    16
1.1.3.  Mikro vides analīze    17
1.1.4.  Makro vides analīze    17
1.2.  Portera piecu spēku modelis    26
2.  Analizējamā uzņēmuma un tā darbības apraksts    28
2.1.  Nozares konkurence    29
2.2.  Konkurences analīze    32
2.2.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    33
2.2.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    34
2.2.3.  General Electric modelis    35
2.3.  SVID analīze    37
3.  Mārketinga mērķi, stratēgijas un programma    40
3.1.  Nozares segmentēšana, mērķa tirgus izvēle un produkta pozīcijas izveide    40
3.3.1.  Ķīmiskās tīrītavas tirgus segmentēšana    40
3.3.2.  Ķīmiskās tīrītavas mērķtirgus noteikšana    41
3.3.3.  Produkta pozīciju nostiprināšana    42
3.2.  Sia „Tiara L” veiksmes atslēga    43
3.3.  Pircēju rīcības modelis    44
3.4.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    46
3.5.  Rīcības plans1gadam stratēģijas īstenošanai    47
  Secinājumi un priekšlikumi    50
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    52
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētot SIA “Tiara L” darbību un mārketinga vidi, kurā tas strādā, autors ir nonācis pie šādiem secinājumiem:
1) Latvijā var vērot kopējās ekonomiskās situācijas uzlabošanos. Tas lielā mērā veicina nozaru un arī uzņēmumu (tai skaitā SIA “Tiara L”) attīstību. Un otrādi – ja uzņēmumi sekmīgi darbojas un attīstās, tad tas kalpo kā stimuls jeb virzītājspēks kopējās tautsaimniecības attīstībai.
2) Ķīmisko tīrītavu tirgus Liepājā ir ļoti sadrumstalots; par galvenajām vietām cinās galvenokārt 3 uzņēmumi.
3) Ar katru gadu uzņēmuma SIA “Tiara L” apgrozījums palielinās (par svarīgāko faktoru apgrozījuma palielinājumam kalpo uzņēmuma pieaugošā atpazīstamība).
4) Par SIA “Tiara L” stabilāko īpašību tiek uzskatīta pakalpojumu kvalitāte.
5) SIA “Tiara L” ir daudz iespēju, kā virzīt tirgū savus pakalpojumus (piedalīties sabiedriskos svētkos, rīkot reklāmas kampaņas utt.), lai tas kļūtu plašāk atpazīstams uzņēmums Liepājā un citur Latvijā un paplašinātu savu tirgus daļu.
6) Viena no galvenajām SIA “Tiara L” problēmām ir reklāmas un kvalitatīvu mārketinga pasākumu trūkums;
7) Veicot SVID analīzi, nozares un mārketinga vides analīzi, varēja izprast ķīmiskās tīrītavas nozari Liepājā un tas palīdzēja atrast priekšlikumus, kuru īstenošana varētu palīdzēt SIA “Tiara L” uzņēmumam.

Kvalifikācijas darba izstrādāšanas gaitā autoram radās daži priekšlikumi efektīvākai un ātrākai tirgus iekarošanai:
1) Lai uzlabotu uzņēmuma darbību, nepieciešams skaidri noformulēt uzņēmuma misiju un mērķus, un darīt tos zināmus visiem uzņēmuma darbiniekiem;
2) SIA “Tiara L” jāveic apjomīgi ieguldījumi mārketinga pasākumos (reklāmās) lai palielinātu pakalpojumu pārdošanas apjomus un iegūtu lielāku popularitāti. Reklāmas uzņēmums var ievietot Liepājas pilsētas avīzē „Kurzemes vārds”, šo avīzi ikdienā iegādājas vairākums Liepājas iedzīvotāju. Kā arī reklāmas izvietojumus uzņēmums varētu ievietot interneta portālā liepājniekiem.lv. Vienas reklāmas cena avīzē vidēji ir no 10 LVL līdz 20 LVL.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −39,02 €
Materiālu komplekts Nr. 1331564
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/331995

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties