Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,13 (15%)
Cena ar atlaidi*:
12,07
Pirkt
Identifikators:675219
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 56 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    6
1.  Reklāma kā komunikācija    10
1.1.  Reklāmas definīcija un būtība    14
1.2.  Reklāmas mērķi    16
1.3.  Reklāmas uzdevumi    19
2.  Vizuālo pārliecināšanas instrumentu izmantošana reklāmā    21
2.1.  Reklāmas kompozīcija    23
2.2.  Reklāmas attēli    24
2.3.  Reklāmas teksts    26
2.4.  Krāsu ietekme reklāmā    30
2.5.  Simbols, zīmes un līnijas reklāmā    34
3.  Reklāma presē    36
4.  Reklāmas efektivitātes novērtējums    39
5.  SIA „Latvijas Mobilais telefons” apraksts    42
6.  Drukāto reklāmu vizuālo elementu pētījuma metodes    47
6.1.  Semiotikas analīze    47
6.1.1.  2000. gadā laikrakstā „Diena” publicēto LMT reklāmu analīze    48
6.1.2.  2001. gadā laikrakstā „Diena” publicēto LMT reklāmu analīze    52
6.1.3.  2002. gadā laikrakstā „Diena” publicēto LMT reklāmu analīze    56
6.1.4.  2003. gadā laikrakstā „Diena” publicēto LMT reklāmu analīze    60
6.1.5.  2004. gadā laikrakstā „Diena” publicēto LMT reklāmu analīze    66
6.1.6.  2005. gadā laikrakstā „Diena” publicēto LMT reklāmu analīze    69
6.1.7.  2006. gadā laikrakstā „Diena” publicēto LMT reklāmu analīze    74
6.1.8.  2007. gadā laikrakstā „Diena” publicēto LMT reklāmu analīze    78
6.1.9.  2008. gadā laikrakstā „Diena” publicēto LMT reklāmu analīze    83
6.1.10.  2009. gadā laikrakstā „Diena” publicēto LMT reklāmu analīze    86
6.2.  Fokusgrupas analīze    91
6.2.1.  Vizuālās elementu efektivitātes novērtējums auditorijas skatījumā    92
6.3.  Strukturētā intervija    98
6.3.1.  Reklāmas eksperta Ģ. Ozola intervijas analīze    99
7.  Secinājumi    101
  Izmantotie informācijas avoti    105
  Pielikumi    109
Darba fragmentsAizvērt

Papildus citām funkcijām reklāmai ir jāattīsta vai jāuztur produkta atpazīstamība, jāceļ
kompānijas tēls un imidžs un jāsniedz informācija par produktu. Reklāma kā ziņojumu
izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma
imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu, izplatītu informāciju par
produktu pārdošanu, propagandētu noteiktas idejas u.tml. Būdams varens pircēju rīcības
motivēšanas ietekmējošs faktors, reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no daudziem
apstākļiem, no kuriem pirmām kārtām jāmin sociāli ekonomiskie, tehnoloģiskie, tiesiskie un
tirgus apstākļi.
Latvijas uzņēmējdarbības vide ir piesātināta ar daudz un dažādiem pakalpojumiem,
kas iepriekš bija redzami ārzemēs, bet tagad ir straujā attīstības tempā ieņēmuši arī Latvijas
tirgu. Jauniem dalībniekiem ir jaunas idejas, kā pasniegt savu produktu vai pakalpojumu un
kā likt patērētājam izvēlēties. Daudz vieglāk to ir izdarīt, ja tirgū netiek piedāvāts šāds
produkts, un tas ir kaut kas jauns un unikāls. Tad ir nepieciešams nodot informāciju
patērētājam, ka tas ir tieši tas, ko viņam vajag. SIA „Latvijas Mobilais telefons” ir lielākais
sakaru operators Latvijā, tomēr uzņēmumam jārēķinās ar pastāvošo konkurentu esamību, jo
pēdējos gados ir saasinājies konkurences līmenis. Pētījuma problēma ir saistīta ar to, ka
uzņēmums SIA „Latvijas Mobilais telefons” Latvijā nav jauns un unikāls pakalpojuma
sniedzējs. Pašreizējā telekomunikāciju tirgū jau pastāv līdzīgi pakalpojuma sniedzēji –
konkurenti. Lai iegūtu pietiekami lielu pakalpojuma lietotāju skaitu, t.i., tirgus daļu, ir
nepieciešams veikt konkurētspējīgu mārketinga stratēģiju. Ar stratēģijas palīdzību ir
iespējams atrast tieši tos lietotājus, kam SIA „Latvijas Mobilais telefons” pakalpojumu klāsts
būtu pieņemams un nepieciešams. Līdz ar to, tika izvēlēta maģistra darba tēma „SIA „Latvijas Mobilais Telefons” drukātās reklāmas vizuālo elementu atšķirības laika posmā no 2000. līdz
2009. gadam”.
Ņemot vērā pieļaujamo ierobežoto darba apjomu, darbā netiek veikta visu
telekomunikācijas nozares Latvijā padziļināta un vispusīga novērtējuma un skaitliski
salīdzinošu datu analīze. Statistikas dati darbā izmantoti tik, cik tas nepieciešams analizējamās
tēmas ilustrācijai. Pētījuma periods ir laika posms no 2000. gada līdz 2009. gadam.
Maģistra darba hipotēze: Laika periodā no 2000. līdz 2009. gadam, palielinoties
konkurentu skaitam Latvijas tirgū, SIA „Latvijas Mobilais telefons” drukāto mediju reklāmas
kampaņas kļuvušas emocionāli piesātinātākas un agresīvākas.
Maģistra darba pētījuma objekts ir SIA „Latvijas Mobilais telefons” reklāmas.
Maģistra darba pētījuma priekšmets ir drukāto reklāmu vizuālie elementi - attēls,
krāsa, teksts, kompozīcija, u.c.
Maģistra darba mērķis ir noskaidrot galvenos vizuālos komunikācijas līdzekļus
LMT reklāmas kampaņu vēstījumos laika posmā no 2000. līdz 2009. gadam.
Maģistra darba mērķa sasniegšanai izvirzīti šādi uzdevumi:
• izpētīt teorētisko pamatojumu par reklāmu, tās būtību un struktūru;
• izpētīt teorētisko materiālu par vizuālo elementu pielietojumu reklāmas
kampaņās;
• izpētīt LMT reklāmas vēstījuma izmaiņas drukātajos medijos laika posmā
no 2000. līdz 2009.gadam;
• noskaidrot patērētāju viedokļus par LMT drukāto reklāmu izmaiņām laika
posmā no 2000. līdz 2009.gadam;
• noskaidrot eksperta viedokli par vizuālās komunikācijas elementu
lietojumu LMT drukātajās reklāmās.
• izanalizēt iegūtos rezultātus.
Maģistra darba teorētiskais pamatojums ir maģistra darba izstrādei izmantotās
literatūras kvalitāte un atbilstība darba izvirzītajam mērķim. Darbā apskatītas tādu autoru
teorijas, kā F. Kotlers (Kotler) , Dž. Blaits (Blythe), M. Sērdžijs (Sirgy) un S. Moriartija
(Moriarty). Savukārt reklāmas un tās komunikācijas jomā kā būtiskākie ir minami Kennets E.
Klovs (Kenneth E. Clow), M. Kolleja (Michael Kiley). Īpaša vērība pievērsta G. Rosa (Rose)
un A. A. Bergera (Berger) vizuālo līdzekļu pārliecināšanas teorijai.
Maģistra darba pētījuma avots ir laikraksts „Diena”, laika posms no 2000. līdz
2009. gadam.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1238860
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "Latvijas Mobilais Telefons" drukātās reklāmas vizuālo elementu atšķirības laika posmā no 2000. - 2009.gadam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/675219

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties