Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:930299
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 39 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Tūrisma aģentūru darbības specifika    8
1.1.  Tūrisma aģentūru darbības galvenie uzdevumi    8
1.2.  Tūrisma aģentūra kā biznesa veids    9
1.3.  Tūrisma aģentūru loma    12
1.4.  Tūrisma aģentūru tipi un veidi    13
1.5.  Komercdarbība, tās būtība    14
1.6.  Komercdarbības specifika tūrisma aģentūrai    15
2.  Mainīgā komercvide, uzņēmumu pielāgošanās komercvidei    18
2.1.  Uzņēmuma vidi ietekmējošie faktori    18
2.2.  Komercvide un tās būtība    18
2.2.1.  Komercdarbības ārējā vide    19
2.2.2.  Komercdarbības iekšējā vide    27
2.3.  Finansu analīzes būtība    29
3.  Tūrisma aģentūras „El’Santa” vispārējais darbības raksturojums    34
3.1.  Informācija par tūrisma aģentūru    34
3.2.  Tūrisma aģentūras El’Santa piedāvājums    37
3.2.1.  Čarteru reisu programma Rīga – Burgasa – Rīga 2008 vasara    38
3.2.2.  Čarteru reisu programma Rīga – Burgasa – Rīga 2009 vasara    39
3.2.3.  Atpūties aktīvi – slēpo Bansko, Bulgārijā!    40
3.2.4.  Speciālie piedāvājumi    41
3.2.5.  Bērnu nometnes un Festivāli Bulgārijā    43
3.3.  Mārketinga plāns    43
3.3.1.  Tirdzniecības veicināšana    45
3.3.2.  Klientu struktūra    46
3.3.3.  Konkurence    47
3.3.4.  Finansiālā darbība, riski un to samazināšana    47
4.  Tūrisma aģentūras „El’Santa” finansiālās un ekonomiskās darbības novērtējums 2007. un 2008. gadā    50
4.1.  Rentabilitātes rādītāji    50
4.2.  Likviditātes rādītāji    52
4.3.  Saistību un maksātspējas rādītāji    56
4.4.  Uzņēmuma aktivitātes rādītāji    59
5.  Uzņēmējdarbības veicināšana, ERAF projekts dalība izstādē „Moscow International Travel & Tourism Exhibition MITT 2009”    66
5.1.  Projekta ietekme uz ilgtspējīgu attīstību un makroekonomisko stabilitāti    67
5.2.  Projekta izmaksas un finansēšanas avoti    71
  Secinājumi un priekšlikumi    72
  Izmantotā literatūra un avoti    75
  Pielikumi    78
Darba fragmentsAizvērt

Diplomdarba tēma ir aktuāla, jo uzņēmums ir radies pie strauji augošas ekonomiskās situācijas nekustamo īpašumu nozarē, kā arī vēlāk tūrisma sfērā. Šajā laika posmā strauji attīstījās līdzīgi ekonomiskie subjekti. Tomēr, strauji pasliktinoties vispārējai ekonomiskajai situācijai pasaulē, ir jārod risinājums kā pārdzīvot šī brīža situāciju.
Uzņēmuma „El’Santa” iepriekšējā darbība bija saistīta ar nekustamo īpašumu pirkšanu un pārdošanu Bulgārijā. Uzņēmuma vadībai, saskaroties ar augošo klientu interesi tūrisma jomā, radās ideja izveidot tūrisma aģentūru.
Tūrisma aģentūra „El’Santa” darbojas tūrisma nozarē kā mazais tūroperators, kuras darbības pamats balstās uz individuālu un sirsnīgu pieeju katram klientam un elastīga cenu politika. Uzņēmuma veiksmīgas darbības noteicošais faktors ir sniegto pakalpojumu un piedāvātās produkcijas garantētā kvalitāte.
Uzņēmējdarbības veicināšanai, tūrisma aģentūra El’Santa iesniedza projektu Eiropas Reģionālajam attīstības fondam par dalību izstādē Moscow International Travel & Tourism Exhibition MITT 2009 no 2009. gada 18. marta līdz 21. martam, kurš tika apstiprināts un piešķirts finansējums. Uzņēmums El’Santa ir vienīgā tūrisma aģentūra , kas pārstāv Latviju šajā izstādē. Šī projekta mērķis ir attīstīt ienākošo tūrismu Latvijā. Piesaistīt tūristus no Krievijas Latvijai, tās galvaspilsētai Rīgai un Jūrmalai. Izstādes laikā veidot sadarbību ar tūrisma aģentūrām, kas darbojas Krievijā un piesaista tūristus braucieniem ārpus Krievijas robežām. Iepazīstināt ar iespējām atpūsties Latvijā, piedāvāt gatavās ceļojumu paketes, viesnīcu rezervācijas, plašas ekskursiju programmas Latvijas teritorijā un Baltijas valstīs, kruīzu programmas Baltijas jūrā.
Konkurence šobrīd tirgū kļūst arvien saspringtāka, jo visām tūrisma aģentūrām nepieciešams cīnīties par savu klientu noturēšanu. Mazāk ir arī iespēju piesaistīt jaunus klientus, tāpēc tūrisma aģentūra „El’Santa” patstāvīgi seko līdzi mainīgās komercdarbības apstākļiem un pielāgojas tirgus tendencēm pie esošās ekonomiskās situācijas valstī.
Tūrisma aģentūra piedāvā plašu produktu un pakalpojumu klāstu, kas ļauj apmierināt dažādu klientu prasības un vēlmes, veidojot speciālos piedāvājumus kā: Eurotrip 2009, Festivāli un nometnes Bulgārijā, grupu braucieni uz AAE, Infotūre uz Bulgāriju tūrisma aģentūru darbiniekiem u. c.
Šī diplomdarba mērķis ir veikt tūrisma aģentūras „El’Santa” saimnieciskās darbības analīzi un izstrādāt attīstības perspektīvas tās darbības uzlabošanai. Lai šo mērķi sasniegtu, tika izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar teorētisko literatūru par tūrisma komercdarbības vidi un tās attīstības ietekmējošajiem faktoriem;
2.Iepazīties ar tūrisma attīstības ietekmējošajiem faktoriem Latvijā;
3.Raksturot saimnieciskās darbības specifiku tūrisma aģentūrai;
4.Izpētīt informāciju par tūrisma aģentūras „El’Santa” saimniecisko darbību;
5.Raksturot un analizēt tūrisma aģentūras saimniecisko darbību;
6.Izdarīt secinājumus par tūrisma aģentūras pašreizējo saimniecisko darbību;
7.Izstrādāt priekšlikumus tūrisma aģentūras „El’Santa” saimnieciskās darbības uzlabošanai.
Diplomdarbā tika izmantoti dažāda veida informācijas avoti: mācību grāmatas par tūrismu, uzņēmējdarbību un finansu pārvaldību, interneta resursi, publikācijas presē, tūrisma aģentūras „El’Santa” nepublicētie materiāli. Kopumā tika izmantoti 40 literatūras avoti.
Darba beigās autore ir izdarījusi secinājumus un sniegusi priekšlikumus tūrisma aģentūras „El’Santa” saimnieciskās darbības uzlabošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −34,15 €
Materiālu komplekts Nr. 1127313
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tūrisma aģentūras "El'Santa" saimnieciskās darbības analīze un attīstības perspektīvas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/930299

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties