Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:975636
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2004.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  DARBA MĒRĶIS UN UZDEVUMI    6
  AKRONĪMI    7
  IEVADS    9
1.  KAS IR TRAFIKA INŽENIERIJA?    11
2.  TRAFIKA INŽENIERIJAS METODE – DINAMISKĀ MARŠRUTĒŠANA    13
2.1.  RIP MARŠRUTĒŠANAS IEKŠĒJAIS PROTOKOLS    13
2.2.  OSPF PROTOKOLS    21
2.3.  IGRP PROTOKOLS    26
2.4.  BGP ĀRĒJAIS PROTOKOLS    30
3.  MPLS KĀ TRAFIKA INŽENIERIJAS METODE    36
3.1.  IEZĪMJU APRAKSTS    39
3.2.  IEZĪMĒTĀS PAKETES. IEZĪMJU PIEŠĶIRŠANA UN NOSŪTĪŠANA    40
3.3.  PROTOKOLI, IEZĪMJU IZSŪTĪŠANAS REŽĪMI    40
3.4.  IEZĪMJU KODĒŠANA MPLS    41
3.4.1.  IEZĪMJU STEKS    41
3.4.2.  TĪKLA LĪMEŅA PROTOKOLA NOTEIKŠANA    44
3.4.3.  IEZĪMĒTO PAKEŠU NOSŪTĪŠANA AR PPP PALĪDZĪBU    44
3.4.4.  ATM KOMUTATORI KĀ LSR    46
3.5.  TUNEĻI UN HIERARHIJA    47
3.5.1.  МАRŠRUTS AR IEZĪMJU KOMUTĀCIJU (LSP), IEEJOŠAIS UN IZEJOŠAIS LSP    47
3.5.2.  MARŠRUTA IZVĒLE, CILPU KONTROLE    49
3.5.3.  LSP TUNEĻI    50
3.6.  MARŠRUTĒŠANAS PIEMĒRS    52
3.7.  LDP MPLS PRAKTISKĀ DARBĪBA    60
4.  OSLAS REZERVĒŠANA DOTAJĀ VIRTUĀLAJĀ KANĀLĀ. RSVP UN COPS PROTOKOL    67
4.1.  RSVP RESURSU REZERVĒŠANAS PROTOKOLS    67
4.1.1.  DATU PLŪSMAS, MODULIS UN REZERVĒŠANAS STILS    68
4.1.2.  ZIŅOJUMS RSVP    72
4.1.3.  RSVP ZIŅOJUMU FORMATS    73
4.1.4.  TRAFIKU APGABALA POLITIKA UN MEZGLI AR NEINTEGRĒTIEM PAKAPOJUMIEM    76
4.1.6.  RSVP FUNKCIONĒŠANAS PIEMĒRI    78
4.2.  COPS PROTOKOLS    80
4.2.1.  KOPĪGS PROTOKOLA VIRSRAKSTS UN SPECIFISKU OBJEKTU FORMĀTI    81
4.2.2.  KOMUNIKĀCIJA    86
5.  JOSLU AUTOMĀTISKĀ REZERVĒŠANA AR SETUP PROCEDŪRU TĪKLOS ATM, ISDN, DQDB, FRAME RELAY    88
5.1.  PROCEDŪRA SETUP ATM UN ISDN    88
5.2.  FRAME RELAY PROTOKOLS    91
5.3.  DQDB TĪKLI (DUBULTĀ KOPNE AR SADALĪTO RINDU)    94
6.  PRIORITĀŠU IZMANTOŠANA PROTOKOLA IPV6 IETVAROS    96
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    101
  PIELIKUMS    102
Darba fragmentsAizvērt

Sakarā ar straujo lietotāju skaita palielināšanos tīklā un trafiku ar dažādiem pielikumiem parādīšanos ārkārtīgi aktuāls kļūst jautājums par sistēmas vadības ieviešanas nepieciešamību. Trafika vadības sistēma ir ļoti līdzīga automobiļu kustības vadības sistēmai lielā pilsētā. Šīm abām sistēmām tipiskas vienas un tās pašas problēmas: tas būtu plūsmu regulēšana, un prioritātes piešķiršana vienam vai otram transportam, un kustības noteikumu pārkāpēju klātbūtne. Autotransporta satiksmes noteikumi kļuva aktuāli strauji palielinoties satiksmes dalībnieku skaitam. Tāda veida situācija veidojas arī trafiku vadīšanā. Kā lietotāji ,tā arī administratori vienlīdz noraizējušies par veidojamās tīkla infrastruktūras efektivitāti. Pēc ilgstošas plānošanas, savstarpējā pieprasījuma un piedāvājuma analīzes, stratēģiskā ražotāja izvēles un projekta vadības apstiprinājuma par galveno kļūst jautājums: cik efektīvs būs tīkla darbs, kad pēc ieviešanas būs pagājis zināms laika periods?
Visvairāk problēmu rodas mēģinot apvienot lielu skaitu vienas funkciju tīklu vienā elastīgā daudzservisu tīklā. Vēl grūtāk panākt to, lai izveidotais tīkls šodien un paredzamā nākotnē spētu atrisināt absolūti visas problēmas, kuras radīsies. Tīklu speciālisti pilnībā novērtē šī uzdevuma sarežģītību, lai neteiktu – neatrisināmību , tāpēc, ka organizācijas maina savu struktūru, darba grupas veidojas un izzūd, ražošana tiek pārprofilēta utt. Savukārt izmaiņas, kuras pielāgojās arī pielikumiem, kuri orientēti darbam tīklā. Lietotāju darbojošās stacijas sāk piedāvāt ziņojumu , videoinformācijas, telefonijas utt. apstrādes pakalpojumus.
Šajā sakarā daudzservisu tīkls jāveido tādā veidā , lai tā varētu garantēt pieņemamu apkalpošanas līmeni katram pielikumam. Pretējā gadījumā lietotāji izteiks savu neapmierinātību ar šādu kombinēto tīklu un pieprasīs atjaunot iepriekšējos specializētos tīklus.
Kā liecina esošais interneta stāvoklis, visa vienādas prioritātes trafika apstrāde var izraisīt būtiskas sekas, sevišķi gadījumos, kad ierobežota caurlaides spēja. Dažas tīklu plūsmas izskaitļotas prognozētam kavējumam un augstai caurlaidības spējai.
Tomēr, ja tiem piemīt tā pati prioritāte, kas arī visām pārējām plūsmām, kavējums var kļūt neprognozējams, bet caurlaidības spēja – nepietiekama tāpēc, ka citi pielikumi ”ļaunprātīgi” izmanto tīkla resursus. Stāvokli pasliktina tas, ka daudzi jaunie pielikumi neefektīvi izmanto tīkla resursus, jo vairāk tāpēc, ka moderniem tīkliem ir būtiska caurlaides spēja.
Parasto pielikumu pārmērīgo ”apetīti” jāierobežo, lai dotu „zaļo līniju” augstas prioritātes pielikumiem. Šāda tehnoloģija ieguva apkopojošu nosaukumu pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana (Quality of Service, QoS).
Pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanas metodoloģija ievada plašā praktiskā izmantošanā metodes sadalījumam pa kategorijām un plūsmu prioritāšu uzdevumiem, pateicoties kam trafiks ar augstu prioritāti iegūst nepieciešamos tīkla resursus atbilstoši pieprasītajiem raksturojumiem neatkarīgi no mazāksvarīgo pielikumu trafika caurlaidības spējām.
Tomēr, ja šeit tīklu speciālists uzdod sev jautājumu: kādu tieši pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanas tehnoloģiju izvēlēties? Tā varētu būt prioritāšu rindu organizācija maršrutētājos, RSVP protokola izmantošana, vēršanās pie ATM iespējām utt. Bet nepieciešams atzīmēt, ka pakalpojumu kvalitātes līmenis ne vienmēr nepieciešams ļoti augsts , arī dažādu trafika tipu gadījumā. Būtībā, piemītošo caurlaidības spēju iespējams sadalīt ar ”spēka” metodēm – katram, tā sacīt, pēc vajadzības
Šajā darbā galvenais pamata virziens vērsts uz trafika vadības metožu izskatīšanu līmeņos L2 , L3. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Trafika inženierijas metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/975636

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties