Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:291406
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 51 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  MĀCĪBU PROCESS SĀKUMSKOLĀ    6
2.  JAUNĀKĀ SKOLAS VECUMA BĒRNA ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS    8
2.1.  Jaunākā skolēnu vecumposma psiholoģiskais raksturojums    9
2.2.  Jaunākā skolēnu vecumposma fiziskās īpatnības    12
2.3.  Jaunākā skolēnu vecumposma sociālās īpatnības    15
3.  VESELĪGA DZĪVESVEIDA IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    17
4.  FIZISKĀ STĀVOKĻA PILNVEIDOŠANAS METODISKIE PAŅĒMIENI    23
5.  MĀCĪBU ORGANIZĀCIJA TĒMAS „VESELĪGS DZĪVESVEIDS” APGUVĒ    28
5.1.  Mācību darba organizācijas formas dabaszinībās    28
5.2.  Mācību satura apskats tēmas „Veselīgs dzīvesveids” ietvaros    33
7.  PEDAGOĢISKAIS PĒTĪJUMS    44
7.1.  Dabaszinību stundu konspekti tēmas „Veselīgs dzīvesveids” apguvei 3.klasē    44
7.2.  Mācību stundu pašanalīze    51
7.3.  Pārbaudes darba rezultātu analīze    52
7.4.  Anketēšanas apkopotie dati un rezultāti    54
  Kopsavilkums    59
  Summary    61
  Nobeigums    63
  Secinājumi un priekšlikumi    64
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    65
  PIELIKUMI    69
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Analizējot diplomdarba teorētisko un praktisko daļu, izveidojās šādi secinājumi:
• skolēnu un skolotāja nepārtraukta mijiedarbība mācību procesā ietekmē arī personības vispārēju attīstību, kas ietver gan skolēnu psiholoģiskās, gan fiziskās un sociālās īpatnības;
• iepazīstot jaunākā skolas vecuma bērnu attīstības īpatnības, veidojas priekšstats par to, kā pareizi audzināt konkrētus skolēnus un organizēt mācību procesu, nepieļaujot kļūdas. Arī veselīga dzīvesveida ietekmējošie faktori lielā mērā izkopj un pilnveido skolēnu personiskās īpašības;
• stundās, kurās tiek pielietotas sadarbības prasmju veicinošas metodes, skolēni iesaistās daudz aktīvāk, līdz ar to klases kolektīvs ir saliedētāks, un mācību vide pozitīvāka. Arī dabaszinībās apdāvinātākie skolēni spēj parādīt piemēru vājākajiem un palīdzēt sasniegt augstākus rezultātus;
• sadarbības prasme sākumskolā tiek attīstīta ar dažādu interaktīvo metožu pielietojumu: dialogs, prātavētra, situāciju analīze, spēles, darbs pāros un grupās. Teorētiski tika izpētīta katra no šīm metodēm, un autore secina, ka katra no nosauktajām metodēm veicina sadarbības prasmes un aktīvu iesaistīšanos mācību procesā arī dabaszinību stundu ietvaros;
• sadarbības prasmju veicinošas metodes nostiprina teorētiskās zināšanas praksē, māca dalīties ar savu pieredzi un strādāt komandā;
• tradicionālās mācību metodes skolēniem liekas garlaicīgas, nespēj ilglaicīgi noturēt to uzmanību un nepiešķir vēlmi aktīvi līdzdarboties;
• pirms sadarbības prasmju veicinošo metožu izmantošanas skolotājam pašam ir jāveic liels sagatavošanās darbs – jāpievērš uzmanība rūpīgai katras stundas daļas izplānošanai un jārod uzdevumi, kas spētu aizraut skolēnus, stimulētu radošumu, informācijas apmaiņas interesi un jaunu zināšanu gūšanu;
• skolotājam jāprot atrast individuālo pieeju katram, lai mācību rezultāti būtu pēc iespējas vienlīdzīgāki, kā arī jāpielāgojas jaunāko skolēnu vecumposma psiholoģisko īpatnību izpausmēm.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1385615
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties